Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Moa Enberg - 29 juni 2010 22:32

Ja ni man har verkligen ingen lust att blogga när det är sånt här väder..

Mina dagar består av att bara vara ute, sola och leka!

dagarna bara rullar på, man har ingen tid för att tänka fundera! man bara gör det man ska! försöker leva i nuet, njuta av mammaledigheten, livet och familjen!

Tiden går fort och man undrar vad man gjort med all denna tid?!?

Dessa dagar har vi även varit och fiskat (då jag även tappade kameran i vattnet, men fiskde upp den så jag kunde ta ut minneskortet ialf..) det var jätte mysigt att fiska vi allihopa! Dalmir fiskar juh ganska ofta så här på sommaren, han kan stå i timmar! och nu är det fotbolls vm också, och jag måste erkänna att jag är inte ett dugg intresserad.. det är inget för mig! När Sverige spelar kan jag juh alltid kika men dom är juh inte en med så då är det ingen större mening.. (anser jag ialf)

Imorn blir det dåligt väder och då ska vi försöka fixa lite här hemma har massa grejer som ska ner till källaren som har stått ett tag nu ihop packat så det är väl dags nu.. Dalmir är ledig så vi ska ha våran fixar dag! jag tänkte försöka hinna träna på morgonen, får se om det blir en spring runda eller gymmet beror väl på vädret men det skulle nästan vara lite skönt att springa i regnet.. får se vad jag tycker om det imorgon bitti..

Men nått måste det bli, är så peppad nu för nu har jag inte såå många kilon kvar.. gick upp ca 33 kg under graviditeten och jag har ca 5-6 kg kvar! sen är jag nöjd, tror jag ialf.. vilket jävla svammel idag började väldigt djupt men sen bara blev det en yrhöna av allt.. men skrev gjorde jag ialf.. :P


      

Mitt Allt! mina barn! <3

Godnatt

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards