Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Moa Enberg - 9 juni 2010 18:31

har suttit och kollat på kort, sjukt fort går det kolla bara skillnaden på Alicia..


  


det är sjukt!!

tänkte bara visa er det.. :P  

Av Moa Enberg - 9 juni 2010 11:19

idag är det verkligen pissväder det piss regna, inget spöregn utan bara slät regn hela dagen!

imorse vaknade vi inte förrän vid åtta! Alicia sover hela nätterna nu utan problem så det är jätte härligt att kunna få en helnatts sömn..


så dagen började som vanligt med gymmet ställde mig på vågen och så att jag gått ner ett kilo.. :D då blir man lycklig och ännu mer motiverad, jag kan stå still ett par dagar sen så säger det pang så har man gått ner 1-2 kilo.. så sakta men säkert så börjar det hända nått..  då blir mamma Moa lycklig.. :P

när jag kom hem blev det en snabbdusch sen hörde jag lite prat från sovrummet! då hade mina älsklingar vaknat så nu sitter jag och Alicia här, snart dags för gröt för hennes del.. hon äter och gapar till allt! det är så skönt att smakportionerna gick så snabbt och det övergick det hela portioner på engång nästan! nu äter hon hela portioner hela dagarna förutom ersättning på morgon och sista kvällsmålet!! det är kanon!!

idag när ja stod på gymmet så funderade jag på vart min nästa tatuering ska få sin plats, är riktigt sugen nu på att göra en ny.. vill skriva deras person nr.. men jag vill inte ha det på handleden som många har! så jag måste komma på nått nytt.. ska fundera på det, men skulle juh vilja göra den nu innan den riktiga sommaren kommer då man visar lite mera hud.. såg att linda skulle göra en nu så då blev jag avis.. ;P plus att Dalmir gör nya hela tiden känns det som.. :P han bokade en ny tid igår för en ny eller två st t.om så nu vill jag också!!! men vart några tips?? babbel babbel hela tiden i dessa bloggar men det är juh ku att läsa andras bloggar och jag hoppas någon vill läsa min också.. ;)

jaaja gröt time nu för lilla fröken!!


peace out..

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards