Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Moa Enberg - 22 juni 2010 10:44

Idag är det dagis dag och Albin for dit med ett leende! han brukar alltid vara ett djur när vi åker till dagis så jag ska presentera det när vi går in, och idag var han tjuren Knutte! han brukar faktiskt oftast vara hund, men inte idag! ;)

Jag tänkte åka och träna imorse men det blev ingen träning, så ikväll ska jag åka och träna istl.. har lite att göra nu när Albin är på dagis som jag bara måste hinna med.. startade dagen med att ringa försäkringskassan, plats 338 i kön hade jag när jag startade samtalet.. så efter en lååång väntan blev det äntligen min tur och inte blev jag precis klokare men fick lite svar på mina funderingar..

 Nu ska jag snart bege mig ner på stan för att posta brevet och fixa lite annat!

ska nog köpa ett album idag också till Alicias alla kort! sen ett annat också för lite blandat! som man får lite ordning, och det är juh suuper roligt att sitta och titta på kort och ser hur barnen har ändrats och hur man själv gått enr i vikt.. haha!

Nu ska jag se om lill tjejen är på väg att vakna så ska hon få äta lite sen så är det dags att dra sig enr på stan!

Cao Cao

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards