Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Moa Enberg - 24 juni 2010 21:53

Idag har det äntligen varit så där riktigt varmt! så underbart skönt!

Så min dag började med att jag åkte till hallstabacken och sprang den upp och ner eller jag sprang itne hela vägen upp, gick mellan varven också! förstår inte min boro som brukar ta hallstabacken med två lätta steg typ plus en ryggsäck på ryggen med lite tyngd så det ska bli jobbigt.. :S men någon gång kanske jag också kan klara av det.. (kanske inte men man kan juh alltid drömma!)

Sen efter det åkte jag hem och Andrea, jossan och jag satt ute på baksidan och njöt av det underbara vädret! :D sen efter vi hämtat Albin så åkte vi till risön, helt underbart! Albin blev överlycklig, så vi badade och hade super mys! verkligen en kanon dag, sen hemma så förberedda vi oss lite inför morgon dagen, ska åka till Holm där släkt och vänner ska fira midsommar! längtar som fan, god mat (massor av maten) brännboll det kommer bli kanon! hoppas att vädret inte blir piss! bara det inte regnar så är jag nöjd!


Albin somnade som en stock ikväll strax efter åtta för han ville vara med och baka lite så det blev ändå ganska sent! men han somnade på 2 sekunder, Alica var också hemskt trött idag så hon sover också som en stock! nu ska jag njuta av resten av kvällen sen sova!!! jag är också sjukt trött efter denna dag!


Tack alla ni som gjorde denna dag sååå bra!


Volim te dragi! <3

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards