Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Moa Enberg - 7 juni 2010 23:18

Jaha idag smörjde man in sig med kokosolja ut med shorts och linne sen ut fort fort vill bränna huden känna hur man luktar bränt fläsk.. ;) men ack på 10 min var solen borta det var det de, inget stekt fläsk idag.. typiskt, väderprognosen ser inte positiv heller.. :( men på torsdag om det stämmer så ska vi få fint.. men man vet juh aldrig det ändras juh hela tiden det där.. :/ men men vi har haft det bra idag ändå, inte gjort mycket! vi trotsade vädret och klädde på oss lite mera än shorts och var ute i stort sett hela dagen.. Andrea och lilla Aicha var också här, vi pratade på om livet (våra barn alltså) Albin hittade några tjejer som han lekte med för fullt men dom förstod sig inte riktigt på Albin när han ville leka kossor så tillslut kom dom överns om att de kunde leka häst istl.. ;P sötnosen min!


Imorn är det the BIG day jag ska klippa håret, och nu jäklar ska jag göra nått med det, inte det gamla fega vanliga nått nytt. Vi får se vad det blir men nått annorlunda ska det bli ialf..

imorn efter jag lämnat Albin blir det gymmet, Dalmir är ledig imorn också så då blir jag barnfri på gymmet t.om ;P

Det ska bli skönt och röra på sig har haft ännu en latdag.. men men så är det juh ibland man hinner inte med allt man skulle vilja det är bara att acceptera när man har barn..

Idag blev juh Alicia 5 månader som jag nämnde i det tidigare inlägget, så mormor var här och lämnade 5 månaders present. ;) hon fick en söt liten jordgubbsmössa.. Så nu har hon jordgubbsmössa och Albin hade ett blåbär när han var liten, fast han brukar ta på sig den än.. ;) så om ni ser två små söta bär ute så är det mina underbara små!! :D


Nu skriker verkligen sängen på mig.. Godnatt och sovgott! från oss på Vallåkers..  yeea vilket avslut.. :P haha! övertrött, tror det va!?!

Av Moa Enberg - 7 juni 2010 09:51

Tiden går fort, Alicia är nu 5 månader! helt sjukt fort har det gått, snart ett halvårsen man låg där och mådde pyton och hade ont, sjukt nog har man redan glömt bort hur ont det gjorde!


Hon är världens snällaste liten tös.. v har verkligen haft tur med denna lilla tjej för hon är gudomligt snäll!

Idag är det kanon väder så snart ska jag gå ut med barnen och Albin leka och njuta av solen, Andrea och cissi ska komma så vi ska njuta!! :D

Nu orkar jag inte skriva nå mer..

för det är för fint väder för att sitta här!

Hey då från alla oss!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards