Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Moa Enberg - 6 juni 2010 09:53

Igår började vi dagen inte förrän kl nio. Albin gick och la sig tok försent, men han sov länge också så det var juh bra så han var ändå pigg hela dagen igår..

Dalmir jobabde igår och jag och barnen var hemma hela dagen, så skönt tråkigt att det var ett sånt blåsväder men vi var ändå ute en stund och lekte, vi matade ankor i lekparken med maskar och bröd.. (låtsas ankor) och vi tvättade hästar och lekte på för fullt jag och Albin, hans fantasi kan man inte klaga på.. han är helt otrolig.. jätte kul.. :D igår kom även Linda marie förbi med MASSA kläder till ALicia som Milla haft, sjukt mycket och jätte fina kläder!  Så jäkla snällt jag bara gapade när hon kom!!! det var kanon, och allt är i kanon skick inga precis urtvättade gamm kläder här inte.. super fina kläder är överlycklig så idag ser Alicia ut som en liten Milla.. ;) Albin tycker hon t.om luktar Milla.. ;) hehe han luktar sig juh till så mycket, vad som är nytt och inte.. i han ko samling så luktar han på kossorna för att se om dom är nya eller om han har haft dom länge.. :P han är juh själv som ett djur, inte såå konstigt kanske då han leker med djur eller är ett djur den mesta delen av dagarna..


Igår kväll åkte vi till stugan också, jätte mysigt! Albin trivs där som fisken i vattnet eller kossan på sommarbetet kanske man ska säga när det handlar om han.. :P Han och Morfar fiskade och fixade jag och Elisabeth höll oss inne och myste på och pratade!


Idag är det Nationaldagen och vi ska ner till parken och titta på mitt gudbarn som ska sjunga, Dalmir ska jobba idag också men han slutar vid tre så halva dagen får vi tillsammans ialf.. ;)


Ja nu ska jag göra mig klar inför denna dag.. :D ser ut som vädret kommer vara kanon idag.. eller?!?!


  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards