Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Moa Enberg - 14 juni 2010 09:53

Jaha i helgen har Ellen varit här suuuper kul att se henne vi har pratat och åter pratat på lördagen gick vi ut en sväng! Super kul på Toledos med Andrea, Lisa och Tina men den där krogen kan man juh skippa.. samma folk jämt och jag är inte ute ofta jag har varit ute 4 gånger sen jag fick Albin så på ca 5 år har jag inte varit ute mycket men ändå är det samma varje gång, plus att man inte har såå jävla stor koll på musiken längre.. :P haha! man sitter juh inte precis och lyssnar på dom nya hitsen hemma man sitter och leker med barnen så man står mest på dansgolvet och låtsas att man kan texterna till musiken men ack ack jag kan några få ord om jag har tur.. :P

Sen på Söndagen åkte jag och Dalmir till Sundsvall, jätte mysigt! jag hade stora förhoppningar att hitta massa fint men kom bara hem med 2 klänningar, tights och ett par skor.. sen lite kläder till Albin! så det var inte så mycket att hurra för men jag är nöjd med mina köp ändå! ;)

Vi var även är ensamma Barnen var hos Pappa och Elisabeth och det hade gått hur bra som helst! Så det känns så skönt! Alicia hade inte fällt en tår hade varit på topp humör hela tiden! <3 Albin fick hjälpa morfar att klippa gräset och gå och titta på tjurar så han kan inte ha haft en bättre dag, roligare än att fälja med Mamma och Pappa i massa butiker! fast han brukar vara super duktig när vi åker iväg men det lär juh inte vara såå roligt!! Så jag och Dalmir fick egen tid det var verkligen skönt att bara vara vi det behöver man ibland bara njuta av varandra! <3


Så helgen har varit kanon!

Idag blir det en tråkdag känns det som! tråkigt väder!! ännu en gång!!

Jag och barnen ska ner till jobbet snart, Johanna och Liv ska också dit, så det blir roligt! Sen får jag se om man ska ner på stan nått?!?

Albin är lite små snorig men inget speciellt det är bara snor och han är inte direkt påverkad så det är nog ingen fara jag hoppas bara att det inte blir värre men känns som det skulle ha blivit de redan nu då det började på lördagen.. men men man vet juh aldrig känns som det är många som varit sjuka nu! men vi andra i familjen är friska än! hoppas att Alicia slipper att bli snorig.. men men vi får väl se!!

Nu ska jag göra klar oss för dagen, Albin springer runt i pyjamas fortfarande!


Morsning korsning.. ;P Heyy då!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards