Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Moa Enberg - 18 juni 2010 23:12

Idag har det varit en sån där underbar dag med hela familjen som man lever på i flera veckor!

när vi vaknade imorse och såg hur det bara öste ner regn så bestämde vi oss för att göra nått åka någonstans! Så vi tog oss till Övik och gick på knasiga kojan, påvägen dit så plockade vi upp Liam i Holm så Albin skulle få ännu roligare! och det var en hit! som dom har lekt och klättrat kört bilar och farit runt! kanon kul! jag var också med och lekte lite klättrade, det fick bli mitt mini träningspass idag.. hehe! Dalmir och Alicia myste på en stund i sofforna där och jag och grabbarna grus busade, sen tog vi och åkte och käkade pizza innan vi for hem sen stannade vi i Holm en sväng och hälsade på mormor, Henrik och Jessica kom dit också och ska vara där över helgen så jag och Jessica funderar på en lite spring tur imorn tillsammans, hon lär väl vara i toppfrom jämfört med mig men då får jag kämpa!! ;)

Imorn är det cirkus dags igen, Dalmir var lite sugen på att åka dit med Albin, men jag är juh också sugen att se en riktig cirkus med elefanter och hela alltet! men men jag var juh sist så, och dom ska väl också få lite egen tid.. :P och då kanske jag kan passa på och städa hemma! för det är verkligen ett måste nu! suck! men men vad ska man göra.. :P

Nu ska jag krypa till kojs om man ska orka kliva upp imorn!


Soo long!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards