Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Moa Enberg - 15 juni 2010 22:46

Morgonen började tok försent här en dag som denna.. inte förrän kvart i nio vaknade vi!! PANIK!! skulle vara på dagis halv tio för sommarfest, barnen skulle sjunga och man skulle tacka av sex åringarna.. så HELA familjen skulle upp och med, Dalmir är juh inte den morgon pigga av oss precis så jag for runt som en idiot i lägenheten! klä på Albin peta i han frukost fixa mig själv, Alicia välling till Alicia och fram och tillbaka for jag runt men vi kom i tid då också.. ;)

Alicia har varit på konstigt humör idag, har inte velat ta flaskan alls, imorse när vi hade bråttom åt hon typ 30 ml hon brukar äta 160.. sen när vi kom hem provade jag igen då åt hon också bara 30 typ, men sen lite senare igen fick hon mat och det har gått hur bra som helst.. ?!?! varför blir barnen så??! kan det vara tänder som spökar!?! jag har ingen aning vad det kan vara!!!

någon som vet!?

jaja på dagis var barnen såå duktiga det finns inget bättre än att höra små barn sjunga!! helt underbart! Albin ville inte vara med först men efter dom hade sjungit två låtar ville han också vara med så då ställde han sig lite på sidan och stampade takt med foten och sjöng.. <3

bilder kommer sen!


Sen efter dagis så var vi bjudna ut till Holm på kalas till bonden Micke, Albin överlycklig!! så vi åt tårta och mådde gott Albin fick åka traktor så han var såå nöjd sen somnade han som en stock nu ikväll också! men han har lite svårt att förstå att man måste gå och sova när solen skiner som bara den men det tar inte lång tid innan han ger upp!!


Sen har Alicia blivit så duktig på att sitta själv mer och mer och stadigare blir hon! jätte roligt! det går såå fort nu med henne hon börjar kunna förflytta sig lite nu också sakta men säkert! bakåt ahr hon lyckats att komma så snart kanske man har en liten tös som kryper runt här.. innan sommaren är slut ialf.. ;)

Jaja nu ska jag lägga mig i sängen och se sex and the city, får se om Dalmir stannar kanske kvar i vardagsrummet han är inte så sugen att se det.. :P hehe!

Jaja bla bla ännu en dag!


Cao!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards