Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Moa Enberg - 3 juni 2010 22:14

nu har dagen tagit slut, och sängen börjar ropa efter mig..

Har varit en riktigt seg dag, konstigt väder så man känner bara att man velat att dagen skulle ta slut någon gång, då man ser på väder prognoser att det ska bli kanon väder imorn.. :D det ska bli skönt och Albin är juh hemma imorn så det är perfekt då kan man vara ute mycket med han!!


Min morgon började som vanligt tog mig till gymmet och körde gärnet, riktigt skönt var lite folk där också så det var kanon det!!

var där i 1 ½ timme och nu ikväll kände jag för att springa men fick hejda mig lite, blir en träningsfreak..  men fan vad det är skönt att träna känna svetten rinna känna att man är lite nyttig, då behöver man inte få ångest när man pullar i sig en massa skit sen...


Efter gymmet så kom har vi bara tagit det lugnt, Albin har varit på kanon humör idag, fast det är han väl nästan alltid nu inte lika trotsig längre.. idag när vi alla lekte på golvet så sa jag och Dalmir det vilka underbara barn vi har fått! Dalmir tog åt sig äran direkt men jag tror det är bra att dom har lite mamma i sig också... ;) hehe!! känns underbart att vara en familj, jag lever verkligen för dem.. vad skulle man ha gjort om man inte hade barn.. man kan juh inte tänka sig ett liv utan dem nu!!

Mitt liv nu består utav familj och träning nu har jag märkt, folk kanske tycker jag är tråkig jag umgås inte med så många men känns som inte tiden räcker till för det just nu, jag vill träna mycket nu har kommit in i det nu och självklart vill jag vara med familjen hela tiden!! orkar inte tänka på vad alla tycker och tänker, jag vill bara njuta av tiden som två barnsmor åt mina underbara små.. Dom betyder allt för mig!!!


               

   Tiden går fort, barnen växer! Albin är världens bästa storebror han vill göra ALLT med sin syster, när vi ska åka utan henne och han ska få egen tid så tycker han nästan lite synd om henne!! <3


Imorn blir det sol och jag ska njuta!!!

det var allt för idag, soo long!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards