Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Moa Enberg - 11 juni 2010 22:58

Jaha nu har massa ungdomar tagit studenten och ännu en gång saknar jag hus, tystanden lugnet!! Ännu en gång dånar musiken och krylar av studenter här utanför, man blir matt och less men man kanske borde förstå det är juh faktiskt deras dag, emn kanske borde dom också frstår att man har två små barn?!

På Albins rum låter det dunk dunk, som tur är har han inte störts av det än, utanfr vårat sovrum där Alicia är så är det ungefär 30 studenter som går runt och vinglar och tjoar!!

men ähh så länge barnen sover så ska jag inte säga nått men om någon av dom vaknar pga detta då jäklar ska dom veta att dom lever.. ;P


Just nu är jag allmänt seg och borde gå och lägga mig för jag har irritation i kroppen idag som jag inte fått ut genom att träna så jag tror det är bäst att gå och lägga sig innan studenterna får smaka på mitt humör, för tro mig jag kan faktiskt bli arg när det väl gäller.. :P haha!!

Godnatt om jag kommer somna pga allt!! suck!!

Hus, Ja tack!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards