Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Moa Enberg - 4 juni 2010 22:33

Idag har jag faktiskt lite träningsvärk skönt för det var längesen... ;)

blev en sväng på gymmet nu ikväll..

Nu tänkte jag att ni skulle få några bilder.. inte många men några!!


Mask letaren Albin..


  

Skulle kolla om Alicia hade somnat för natten, detta möttes jag av.. man bara smälter juh!! ;)


  

Albin pratar i telefon med Farmor..

  

Alicia ute i vagnen och njuter!


Det får bli allt orkar inte skriva nått mer!!

Byee 

Av Moa Enberg - 4 juni 2010 10:23

på varje jäkla väderprognos så blev man lovad fint väder men ack så fel det var.. blåser som tusan lite moln men det börjar se bättre ut nu än vad det gjorde när vi klev upp.. men direkt när vi klev upp tog jag på mig shorts och linne men nu har jag tagit på mig en tjock tröja också.. burrrr..

får se vad det blir senare, tänkte nästan skippa träningen först och kanske bara ta en joggingtur senare ikväll men nu känns det som jag ska nog ta en sväng till gymmet snart, och när jag gymmat klart kanske det kan bli bättre väder.. men man ska väl inte hoppas på för mycket när det gäller vädret...

Nästa vecka öppnar juh risön, ska bli kul!! :) jag ska sitta med burka på mig men för Albins skull måste mna juh ta sig dit..


Nu är Alicia inte nöjd längre ska roa henne lite nu och inte sitta här..

Byeee

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards