Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Moa Enberg - 6 september 2009 21:48

Nu har det varit lite skrivande här på bloggen men nu ska jag ta mig i kragen ännu en gång.. har jobbat och sen när jag varit ledig har jag inte orkat tage fram datorn och pilla på den, för då finns det tusen andra sysslor att göra hemma och annat roligt som man vill göra..


Men nu ska jag väl börja berätta om Albins födelsedag.

Det var en underbar dag, massa paket fick han det var bättre än julafton.. Han har fått spel, pussel, målarbok, kläder, filmer , Cd-skivor.. en massa saker.. mycket "djurtema" så han är riktigt nöjd! Tack allesammans som gjorde hans dag parfekt!

Ska lägga in bilder på det sen.. kanske imorn..


Sen har det varit en vanlig arbetsvecka efter hans födelsedag. Men sen  igår åkte vi faktiskt till Örnsköldsvik och hälsade på Matilda, Patrik och barnen! Riktigt roligt, vi gick på paradis badet.. jag och matilda pratade mest gravid och barns snack så Dalmir gav upp och gick på stan med Patrik istället...och jag och matilda var kvar med Albin och Eliaz ;) sen blev det även en sväng på stan för oss också.. köpte ett par riktigt snygga svarta jeans..snygga jeans för att vara mamma byxor ;) har juh inte haft några jeans på mig på väldigt länge så de känns skönt, riktigt nöjd..  Sen åt vi middag hos Matilda och Patrik så barnen lekte för fullt och det var riktigt trevligt.. känns kul att de har flyttat lite närmare då kanske det blir så att vi träffas lite mer! :D sen åkte vi därifrån vid sjutiden och vi passade då på att åka och storhandla på Willys.. Där Albin sen säger ute på parkeringen -Titta mamma en räv... Jaja tänkte jag kom och sätt dig i bilen nu, emn han kom inte han stod bara och glodde så jag gick för att hämra han och ta han in i bilen och se på tusan där stod det en räv mitt på parkeringen på Willys.. helt knäpp var den, inte alls rädd.. Så då blev Albin riktigt impad över det och att jag inte trodde på han satt han och upprepa ett antal gånger i bilen på vägen hem.. men efter inte en lång bit sov han som en stock i bilen efter denna superdag!! Tack Matilda, Patrik och grabbarna grus för en jätte härlig dag!


Idag har jag jobbat, en dryg dag men det gick ändå bra. Trött som tusan är jag nu. så jag ska snart gå och lägga mig, eftersom jag ska upp imorn också kl halv sju och gå till jobbet.. :/ känns sådär men är ledig sen i två dagar så de känns ok..

Nu ska jag göra klart inför morgon dagen!

Skrev mycket idag juh! ;)

Cao Cao

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards