Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Moa Enberg - 23 september 2009 18:30

Det gick inte så bra att vila idag går inte att ligga ner så jag halv låg och satt upp och tog det ialf lugnt idag!

Hoppas natten kommer gå bra ändå..


Glömde att skriva imorse vad som hände mig och Albin på vägen ner till stan.. :P

När vi skulle gå och hämta bilen vid dalmir jobb så precis utanför tandläkaren så har de någon slags brandutbildning med personalen där, så då tände de eld på en docka där mitt på parkeringen! Albin frågar högt och tydligt så alla hör som står där, -Mamma, vem är det som är död? Någon är död Mamma....

Tanterna runt om blir alldeles till sig och försöker förklara för Albin att det bara är på låtsas..

Jag sa de till dom jaha nu har han fått men för livet.. :P hehe

Sen fick jag förklara en lång bit för Albin vad de egentligen höll på med, men hur förklara man det på något bra sätt.. Att de tränar för om någon skulle börja brinna på riktigt?!!! Hmmm


Näe nu ska jag göra nått..

Hej då

Av Moa Enberg - 23 september 2009 11:56

Har kommit in i någon period nu då jag har enormt svårt att sova på nätterna, fattar inte vad som är fel..

Allt är bara konstigt, ont i rygg, halsbränna och huvudvärk.. Skumt är det.. inatt var jag vaken till 2 tiden somnade då, sov till 4 sen upp på toa sen låg jag vaken en timme sen ringde dalmir väckarklocka kl 6 så då var det juh kört igen! Typiskt.. Så nu ska jag vila hela dagen Albin är på dagis, jag ska jobba natt i natt så jag ska försöka sova lite.. Fast det lär juh ändå inte bli något problem att hålla sig vaken! ;) nått positivt.. :P jag hoppas jag kommer kunna sova imorgon på dagen då..


Fan vad jag svullar i mig skit nu också vräker i mig kakor och dricka.. men jag har varit ute och rört på mig lite ialf.. fast det är juh i Albins tempo men ändå.. ;) (han är faktiskt ganska snabb ändå)


Näe nu msåte jag vila, måste ta en Gaviscon innan jag brinner upp inifrån!! :/

HEJ då

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards