Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Moa Enberg - 13 september 2009 22:29

Godkväll..

Jag och Albin har haft några dagar tillsammans då vi inte har kommit så bra överrens, han testar sina gränser för fullt.. han har retat mig till max! och mitt humör är juh inte precis på topp..

Så idag åkte vi juh ut till Holm och åt middag enormt gott åt alldeles för mycket, som vanligt nu.. :P

Sen vart det juh självklart en tur ner till ladugården! Han och mormor fick gå in själva jag hade ingen större lust att lukra ko bajs i två veckor.. ;P Albin förklarade för mig att dom inte är farliga så jag kunde komma in.. men jag kunde prata ur mig det.. hehe!

Sen drog vi oss in mot staden igen, Dalmir åkte och fiska och jag och Albin åkte förbi Pappa och Elisabeth!

Där var han en buse till max retade mig enormt. Och sen bara skrattar han åt mig när jag säger åt han.. Hmm är det trots ålden eller vad har tagit över min son.. :P

Sen åkte vi och handlade lite gott hem, och jag hyrde en film.. I taket lyser stjärnorna, hade inte sett den..

Så när vi kom hem så satt vi oss i soffan tog fram lite fika och mådde gott.. Slog på filmen och där satt Albin med mig och pratade och bara va min vanliga mys Albin.. Ett sånt perfekt slut på kvällen.. Vi kramades och pussades och sa att vi älskade varandra tusen tals gånger.. så som bara vi kan säga till varandra! Min mys pojke och jag.. Så vi satt och såg den där filmen tillsammans och självklart började jag stor lipa på slutet, och Albin förstod inte varför jag skulle vara ledsen för.. Han gav mig världens kram och torkade mina tårar och tittade på mig, Mamma du måste vara glad, vi myser juh! <3 mitt hjärta, kan man vara mer underbar!

Så då fick jag förklara varför jag blev ledsen och sen förklara en väldans mycket..


Vi har haft våra dagar tillsammans nu med underbara stunder men också med många "uppfostrings stunder" men den här kvällen var helt underbar! Bara han och jag, tillsammans och med nått sånt mys!!!

Nu har jag tittat på lite kort under dessa 3 år med lill prinsen så nu ska ni få lite smak prov! :)

Sen ska jag ta och sova! Godnatt!


 

        

Tack för att du finns min prins! Kommer alltid älska dig!

Av Moa Enberg - 13 september 2009 14:10

Jag är inte riktigt van att vara ledig en hel helg.. är grymt rastlös.. :P

Albin somnade i soffan nu för en stund sen, typiskt men men han får sova en liten stund till sen ska vi ta och åka ut till Holm och äta middag hos mamma!

Ska bli gott!

Mammas mat.. :P

Så idag har jag itne gjort så mycket klev upp vid halv åtta med Albin var grymt jäkla trött, men att försöka få upp

Dalmir var som helt hopplöst så då tog jag och klev upp.. Sen låg vi i soffan och hade det bra fram till kl 9 ialf.. :)

Näe nu ska jag få fart på folket hemma.. :D

Heyy dåe

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards