Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Moa Enberg - 18 september 2009 22:39

Nu är helgen kommen! :) Imorn ska vi åka till IKEA och shoppa loss! :) bestämde oss för att göra det nu istl för slutet av månaden då det lär vara grymt mycket folk! Så imorn blir det en ikea sväng.. ska bli kul som tusan!

Sen imorgon kväll jobbar jag på Hullsta! men det ska bli kul, hoppas att jag inte får allt för ont i fötterna bara.. men det kommer nog gå bra, brukar inte vara så mycket folk där längre, så då kan man sitta ner en stund ibland! :)

Sen på söndag blir det väl en lugn hemma dag fixa det vi har handlat och sånt då kanske.. ;) sen har jag en lugn vecka nästa vecka så det ska bli skönt, och då ska Albin få vara ledig också mycket så då kan man mysa med han och vara lite hemma fru! hehe skkööönnt! 


Nova och Madde var förbi en liten stund ikväll också.. Albin och Nova är så söta tillsammans, när Nova skulle åka hem så pussades dom och kramades.. Även jag fick en puss av söt Nova! :)

Dom två skulle kunna busa hela dagarna! Vi får göra det mera i veckan nu när man är ledig lite.. :D


Nu har jag precis duschat och smörjt in magen.. :) den bara växer och växer, imorse konstaterade Pappa och Elisabeth att jag verkligen såg gravid ut nu.. :P hehe, det var väl på tiden då..hehe.

Ska bli kul på Ikea imorgon, man kommer vilja köpa en massa bebis grejer också men ska väl försöka hålla mig ifrån det en stund till! Men Albin ska ialf få ett "löv" till sin säng, sen nya taklampor ska köpas också, matta till Vardagsrummet m.m tur att vi köpt en kombi nu.. :) hehe..

Näe dags för Godnatt Oboyen! Mums!

Godnatt!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards