Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Moa Enberg - 28 september 2009 09:01

Vilken blogg nörd jag har blivit.. Bloggar juh fan varje dag nu flera gånger om dagen, men har inte jobbat så mycket så det beror nog på det.. men nu har jag 4 arbetsdagar framför mig full fart, och Dalmir lika så fast han jobbar till fredag och kör även lite dubbla pass.. :/ stackaren min.. känns inge kul när han jobbar så mycket och sen när han väl inte börjar förrän kl 12 då börjar jag sju så då måste han ändå kliva upp med Albin! han kommer vara helt slut när veckan är över.. men men det blir väl kul och bra sen så..

Det är juh så mycket man behöver tänka på nu med föräldrapenning och allt sånt skit, man ska räkna ut allt sånt vad man kommer få sen... så det är juh bra att vi båda får jobba mycket nu så vi kan få upp den där föräldrapenningen!! Så man har råd att vara hemma! ;) 

Längtar som tusan nu juh..


Igår stog vi här utanför med Jocke och Malin och snacka skit, ser så mysigt ut med en liten bebis.. ;) att bära in en liten knodd hem.. :D

Ja det går fort så snart är de våran tur också.. :D Är juh i v.26 nu så tiden går framåt!!


Näe nu är de dags för frukost sen dags att göra sig iordning för dagen!!

Hej då allihopa!! :D

/Blogg Moa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards