Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Moa Enberg - 11 september 2009 19:54

vad är det som har hänt, bebisen måste ha fått nått tillväxt hormon! :P Har växt som fan nu! Dalmir kollade precis på min mage och sa men herregud vad den växer, större och större för varje dag.. det är som en explosion! har inte haft alls och sen kabrak och magen är enorm! Men så var det med Albin också.. :)

Men nu är jag i v.23 så de är väl inte så konstigt att magen är stor... Ska bli kul ska till Barnmorskan på torsdag! lyssna på hjärtljuden och kolla mått, och se hur mycket man gått upp i vikt.. det ska bli intressant, speciellt och jämföra lite med hur det var när lill skiten Albin var i magen.. ;) SF mått och allt sånt..


Nu har jag och Albin precis kommit upp ur badet, våran lilla mys stund.. ;) nu ska vi ta och kolla på idol.. Är faktiskt lite besviken för det brukar vara bättre tycker jag.. Jag gillar juh och se när de är floppar, då juryn idiot förklarar folket.. :P de är kul.. hehe!

Näe nu börjar de så nu ska jag dra mig..

Hej då!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards