Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Moa Enberg - 9 september 2009 19:32

Nu äntligen ska ni få lite bilder från födelsedagen.. :)

tagit sin tid men så är det ibland..

Idag har de varit en lugn dag, vi trodde att vi alla skulle vara lediga men så var det inte. fem över 12 ringer dom från jysk och frågar vart dalmir är.. det visade sig att han skulle jobba idag så han försvann då.. sen var jag och Albin hemma.. Julia kom förbi med paket till Albin, eftersom hon inte kunde komma på födelsedagen! Så vi fikade lite sen, åkte hon vidare! Då gick jag och Albin ner på staden en liten sväng fick sen skjuts hem av pappa eftersom jag skulle handla lite också! Så de var skönt.. har juh tokblåst idag men nu har de börjat lugna ner sig.. skönt..


Imorn är de slut på ledigheten då ska man till jobbet igen.. :/ menmen..

Vi har ialf fått doga nyheter idag, känns så jäkla bra.. :D inte så mycket men jag tror det kan bli är så stolt över min Dalmir! :D Världens bästa är han! så jäkla skönt att han fick till det! ;) mer får ni veta sen.. :P haha

Nu ska vi åka förbi Pappa och Elisabeth en sväng, om dom är hemma.. ?!

Lite blandat med bilder fattar inte hur man kan göra i rätt ordning och grejs nu när de är nytt här.. så huller om buller är det men allt från födelsedagen!



           

  



  

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards