Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Moa Enberg - 12 september 2009 20:11

Hallå där!

Idag vaknade vi vid typ halv åtta, Dalmir väckte oss genom att prata i sömnen! Han var grymt irriterad i sömnen så Albin vaknade och undrade vad han höll på med.. :P

Sen har jag och Albin hållt på hemma hela dagen, städat som några tok, och vi hade tvätt tid också så han och jag har varit enormt duktig.. ;) Dalmir jobbade idag så då blir det oftast att man gör sånt..

Sen tog även vi oss ner på staden en sväng köpte en väldans fin liten fönster lampa. 179:- på Elisabeth´s Stilren och schyst. Den fick hamna i köks fönstret! :D Har lampor i alla fönster men ibland måste man juh byta ut dom.. :)


Sen kom vi hem och käkade middag, fixade klart allt i tvättstugan. Albin var med och hjälpte mig sötnosen min.. det slutade med att vi manglade alla lakan och sånt skit.. det är inget som jag brukar göra.. men det var väl för att hålla Albin vaken han har inte sovit nått idag och han vaknade så tidigt så då har vi haft underhållning till max här hemma.. sen gick vi in och hälsade på Saga en stund, ( Albin ville leka och sova i hennes säng, Saga och han låg och myste sist när vi var där i hennes säng.)


Nu för en stund sen har vi precis käkat lite kvällsfika. Så nu ska han snart få gå och borsta tänderna, kissa och lägga sig!

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. mina hormoner är inte på topp ikväll.. stackars dalmir men så är det han ska väl också känna av graviditeten.. :P

Hej då! 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards