Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 september 2009

Av Moa Enberg - 26 september 2009 20:59

Dagen började bra, var hemma hos mamma en stund på förmiddagen men sen åkte vi in till stan, fick ett telefon samtal med inge roliga nyheter. Det kanske var de bästa ändå men allt gick så snabbt så man kunde inte förbereda sig på det hela riktigt.. Uscha.. Må du vila i frid, det kommer inte vara sig likt när man kommer dit nu!! Ångrar att man inte kom och hälsade på nu den sista veckan men man trodde juh inte att detta skulle hända..


Ja ni vad ska man säga, det händer mycket underliga saker runt om en men vad ska man göra, man vill inte lägga sig i men man vill ändå finnas där för er..

Folk ja jag vet inte hur man ska förklara dessa människor med ord, och de förtjänar dom inte ens, de förtjänar inte att ha ett ord för vad de är för slags människor..


Vet inte vad jag ska säga eller skriva nu, var på middag hos pappa och Elisbaeth kom hem för en liten stund sen bara och då börja jag genast deppa ner mig i dessa tankar har itne hunnit smälta in allt riktigt.. :/ det kommer väl komma nu ikväll när man ska sova..

Och dalmir jobbar och sen ska han gå ut ikväll en liten sväng efter jobbet, det förtjänar han att gå och ta några öl med kompisar han har jobba låångt pass idag juh..

De nya stället öppnar juh så de kan man juh inte missa.. Sollefteå folket flyttar till nya lokaler för att festa.. :P haha


Mitt citat idag hos Pappa och Elisabeth - 21 år och sitter och tittar på Bamse en lördag kväll de trodde jag inte precis för 5 år sen.. !

Men de är bra skönt det, då slipper man allt skit och alla jävla problem som alla andra 21 åringar har.. de problemen jag har är att Albin vägrar att gå in från bilen idag, var tvungen att bära han eller att han kissa på sig så jag måste ha extra kläder i väskan hela tiden :P .. känns som om de är bättre än att supa sig full på krogen och inte komma ihåg hur mycket jag skämde ut mig eller vem jag strulade med eller hur många.. :P Helt underbart att vara hemma med min prins istället och mysa i soffan med varandra! det finns inget bättre.

När jag blev gravid fick jag höra av nära och kära, men shit du kommer aldrig mer kunna festa, åh ja så blev det visst skulle jag kunna gå ut MYCKET mer än vad jag gör och gjort, men jag ser inget nöje med det.. jag sitter hellre med Albin hemma och har en mysig hemma kväll och gör något speciellt med han på en lördag.

Och nu ska vi snart bli tvåbarns föräldrar så då har vi två barn att sitta och mysa med.. ;) Helt sjukt vad tiden går snabbt!


Hmm nu ska man ta och ta på Albin pyjamas han slocknar snart.. är helt slut jag ska också sova om en stund.. Imorn måste jag tvätta kläder sen funderar jag på att putsa lite fönster de är så jävla skitiga...det syns väldigt väl också, annars brukar inte jag vara en fönsterputsare!

Sen ska jag kanske träffa Johanna en sväng imorn, de skulle vara trevligt! :D var längesedan sist!!


Godnatt på er allihop! hoppas på gladare nyheter imorn! inget som idag då blir jag knäpp! 

Tur att jag har mina prinsar som gör såna här dagar värda att fortsätta ändå och inte bara lägga sig under täcket!!!

 

Hoppas du har det bra där du är nu!!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards