Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Moa Enberg - 24 september 2009 17:25

Huvva nu ska man snart på jobbet igen.. hoppas att det blir lugnt i natt också så ska jag kanske baka nått..

Gruvar mig lite har inte kunna sova så mycket idag men ska lägga mig nu en liten stund..

Just nu sitter jag och Albin och kollar på en film.. myser lite grann..


Allt gick bra på BVC idag, väger runt 15 och 98 lång, så han är lite över "normala" på längd och lite under på vikt..

Så har han nästan alltid varit lång och smal!

Alla övningar klarade han galant och språket var hon lite impad över.. :D Och han är juh som han är Albin, inte blyg för fem öre och pratar konstant så..


Sen åkte man hem och sov, sen hann jag med en liten fika på stan sen hämtade vi Albin från dagis, han var inte så på att åka hem, han ville cykla lite till..


Nu har vi ätit mat och tagit det lugnt Dalmir har åkt och köpt olja till bilen måste fylla på..

Imorn ska jag ligga i sängen så länge jag någonsin kan för min rygg..

inget måste alls förutom att hämta Albin sen från dagis!

Näe nu ska jag ta och plocka undan disken sen ska jag vila lite till..

Ha de bra!
Bye BYe

Av Moa Enberg - 24 september 2009 08:40

Nu är natten över, har varit lugnt men drygt.. lite för lugnt så natten kändes väääldigt lång..


Nu ska vi snart åka på BVC för 3 års kontroll.. ska bli kul, vi har juh aldrig varit här i Sollefteå på BVC så det ska bli kul och se hur det går..

Sen ringde jag till Barnmorskan idag och pratade om min rygg men de sa att jag skulle ringa till vårdcentralen.. De trodde inte att det var foglossning, de tyckte något var skumt.. så jag ska väl få träffa någon läkare då..

får se vad som händer..

Näe nu måste jag ta på mig nått annat kan inte gå i äckliga jobb kläder till BVC och Albin måste ta på sig annat än pyjamas, ojoj kanske lite stressigt då.. :P

detta har jag inte tid med..

Hej då

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards