Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Moa Enberg - 8 september 2009 14:40

Nu har jag och Albin kommit tillbaka från stan, vi kom nästan där ifrån med ingenting. Köpte dock påslakan till våran säng. så nu har jag slängt in det i tvätten så det blir tvättat och klart så kan jag byta sängkläder idag... ;) Endast sängkläder kan göra så mycket i ett sovrum... det är kul faktiskt.. Skulle ha kunnat shoppat loss mycket mer men ibland måste man hindra sig, vi ska väl göra någon Ikea sväng i slutet av månaden och köpa lite nytt hem, så man ska väl spara pengarna tillsdess.. typiskt..


Nu sitter Albin och äter korv och kollar på Fåret Shaun, bästa barnprogramet han vet.. :)

Näe nu ska jag göra nått vettigt, ska väl snart till tvättstugan igen.. :/ börjar bli less på tvättandet nu, även Albin mitt i hans lek så avbryter jag och säger att vi ska till tvättstugan.. Stackaren.. Bebisen i magen tycker det gungar bra i magen så den är ganska lugn och stilla idag i magen men igår kväll var det full fart på den kände som den gjorde kullebytter där inne.. sparkade och hade sig som bara den.. så mysigt nu när man börjar känna lite kraftigare sparkar..  nu är man juh säker på att det är bebisen i magen som rör sig, Albin har inte lyckats känna någon spark än men han brukar prata med den lite då och då, häromkvällen lyckades Dalmir få känna en ganska ordentlig spark, så det var härligt för oss båda.. :)

Näe men nu måste jag fixa klart allt innan dalmir kommer hem så vi kan göra nått roligt ikväll och inte städa.. ;) hej då då! :)

Av Moa Enberg - 8 september 2009 11:21

nu har de förnya blogg sidan lite och den heter numera Bloggplatsen.. coolt.. ;P


Idag är jag ledig, helt underbart. Tyvärr jobbar Dalmir men han har kort dag bara till fyra så de är skönt.. Så jag och Albin har gett oss på tvätthögen som var enorm, men som tur va så var tvättstugan ledig redan från morgonen så vi började redan tvätta halv tio så då hinner väl allt också bli torrt innan kl 5.. :) Albin är så duktig och hjälper mig i tvättstugan, min lilla sötnos. Just nu försöker han balansera sittandes på sin fotboll, ganska duktig faktiskt. Och munnen går på han konstant inte en tyst stund hemma. det är roligt men ibland blir man galen på allt prat! för det är verkligen inte lite.. ;P toker min.. Nu ska vi göra oss redo för dagen och gå ner på stan en stund, hämta bilen och kanske ta en sväng och se om man hittar nått fynd.. igår köpte Dalmir lite träkorgar till toan så man kan lägga lite grejer i dom istället! ;) Han är bra duktig ibland..

Nu ska jag göra mig klar..

Hej då skriver mera sen..


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards