Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Moa Enberg - 21 september 2009 22:38

Nu har vi äntligen tagit och fixa en ny kamera va på Hagbergs idag och fixade det.. :) känns bra så på onsdag eller torsdag så.. :D


Sen har jag och Albin varit själva hela eftermiddagen eftersom Dalmir jobbat så vi har fixat hemma med tvätt och sen bakade vi lite och var förbi och bjöd Malin och Saga på kaka! riktigt trevligt.. och kakan blev t.om lyckad!!

Sen var det dags för lite middag blev Makaroner och köttbullar, Albin fick välja! Sen tog vi oss ner på stan och hälsade på Dalmir på jobbet! Albin saknade sin pappa så han sprang sista biten och gav han en Bamsekram!  Myspojken våran!

Sen drog vi oss till Elisabeth en stund för att hålla Albin vaken en stund till, sen hemfärd och då kom jag på att Albin kanske borde bada idag, så då badade vi tillsammans och lekte såklart med kossorna i badet.. hehe!

Sen har jag precis fått han i säng, han ville inte sova i sin säng i natt, han ville sova i stora sängen, Mamma och Pappas.. men tillslut så somnade han efter mycket läsande och sago cd´s men nu sover han som en stock också!!


Så nu sitter jag här och väntar på att Dalmir ska komma hem så vi kan mysa ner oss och kanske kolla på en film.. sen börjar juh han halv sju imorn så det känns juh inte så kul för han.. men jag kan ligga kvar jag.. känns underbart nu när han också har börjat fått lite tidigare tider att gå på jobbet så han får känna på hur jag har haft det när jag börjat de tiderna.. :P

Näe nu ska jag kolla vad tvn erbjuder!

Imorn blir det ännu en ledig dag!! underbart!


Godnatt då!

Av Moa Enberg - 21 september 2009 09:19

Igår skulle juh jag fixa i Albins rum när han somnat, men jag mådde piss igår kväll sammandragningar som tusan så jag la mig jag med och vilade så nu är jag pigg igen. har fan haft sammandragingar sen v. 12 typ.. men nu blir de bara starkare och starkare.. får kanske dra ner på tempot lite.. Så man inte lyckas få en för tidig förlossning!! :/

Skulle inte vara så kul..

Idag ska jag och Albin rensa rummet vi har precis kommit överens om det.. sen får man se hur det går..

Ikväll jobbar Dalmir igen, från 16-23.. :/ men imorn jobbar han bara förmiddagen så då har vi bestämt att vi ska äta gott och ha mys kväll.. för sen jobbar jag 2 st nätter så.. :/

Näe nu ska jag ta och försöka fixa lite frukost och sen väcka Dalmir han ska till tandläkaren! Stackaren!


Låt dagen börja...


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards