Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Moa Enberg - 17 september 2009 21:36

Idag började dagen med att vi vaknar vid nio tiden, helt underbart! Sen åkte vi till Barnmorskan! :D

Dalmir var tvungen att jobba så han kunde inte följa.. :/ men Albin fick följa med och även syster Malin, så det gick bra ändå!

Albin var lite nervös när vi skulle gå in men sen tyckte han att det var spännande! ;)

Allt såg bra ut och jag låg på det normala strecket.. 22 SF mått och Hjärtljuden var 152.. :) Så allt var perfekt! Kändes riktigt spännande nu har man kommit ännu ett steg längre på vägen! När vi kom ut från barnmorskan så frågade en annan Barnmorska Albin, Hörde du någon bebis då?  Ja det gjorde jag svarar Albin såhär Dunk, dunk dunk lät det.. :P Sötnosen min! Sen medans jag pratade lite med barnmorskan fick malin mäta Albins mage och lyssna på hjärtat!

Pratade om vaccinet mot svininfluensan, men jag blev inte ett dugg klokare av hennes svar.. Är så orolig om man ska ta det eller inte, men nu sen ikväll visade grannen Malin lite info om vaccinet och då blev jag inte alls sugen på det.. Hmm så detta är såå svårt!!


Sen efter besöket hos BM så åkte vi ut till Holm och Albin fick paket av Malin, En stor härlig trä ladugård, en Everest Fleece tröja, Nike tjocktröja och en Nike T-shirt! Enormt fina presenter! ( Moster kan hon ;D)


Sen var det dags att åka tillbaka till staden efter en härlig dag ute i Holm..

När vi kom hem så smed Dalmir och Jocke planer så helt plötsligt byter vi soffor.. sjuka jävlar dom är! så jag och Malin stod bara där och tittade på medans de bar ut och in grejer.. och stackars Malin hade inte ens sett våran soffa.. :P hehe! hoppas hon blev nöjd ändå! ;)

Så nu är man juh sugen på att köpa nya saker hem, typ nytt vardagsrumsbord och en ny matta! Så snart kommer vi IKEA! :D

Näe nu är de dags för kvälls mat!

Hoppas ni också haft en sån här bra dag som jag haft!


Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards