Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Moa Enberg - 15 september 2009 19:42

Idag har varit en dag då man inte hunnit med det man skulle, hade tvätt tid från fem, la in första maskinen för en halvtimme sen.. så det får väl hänga på tork hemma.. :P typiskt.. borde ha ringt en massa samtal men det har jag inte heller hunnit!

men jag har juh faktiskt jobbat idag så, det har jag ialf gjort.. det har gått bra på jobbet men man känner ändå att man har fått en liten mage i alla lyft och så, men det funkar juh men man måste hitta lite andra tekniker.. :P


Sen hann jag springa på stan idag och köpa en "höst mössa" till Albin men han tyckte inte om den och den passade inte så bra på han heller funderar på att köpa någon annan imorgon! får se om den kanske kan passa herren bättre.. :P hehe.. tok unge! Nu börjar snart idol och jag väntar med spänning!

Näe nu ska jag ge Albin lite kvällsfika!

sen måste jag springa till tvättstugan mitt i idol.. :/ jobbigt läge.. :P

en kort rapport om dagen!

Hey dåe


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards