Prinsar och Prinsessor..

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Lite bilder

Av Moa Enberg - 28 mars 2010 22:43

Tänkte lägga in lite bilder..

Det har varit en bra dag, vo har inte gjort nått speciellt bara varit och sen var vi hemma hos Andreea, hennes lilla syster avr juh också där och Albin är såå kär i henne så han har sprungit efter henne hela dagen.. petat på hon och ropat på henne så fort hon gått 2 m ifrån honom.. :P


Imorn blir det att fixa lite tvätt sen blir det Holm en sväng.. ;)

Ska träna imorgon på dagen kanske det blir öppna förskolan imorn, får se när vi vaknar och allt sånt.. :P skulle vara skönt att sova lite längre imorn..


Jaja nu kommer de lite bilder..


 

Hon har blivit världens snällaste tös.. bara sitter och ler och myser!



  

Stark är hon också..

Hon är nyfiken som bara den och ska vara med överallt!


 

Våran underbaring!  


Alicia har varit så liten från första början men nu när Andreeas tös har kommit till världen så känns Alicia helt plötsligt enorm, för första gången!!


  

   Det är inte så att jag har glömt bort att jag har en son, men han är blivit lite blyg för kameran.. det här kortet fick jag knäppa på han det var ok!


Mina underbara små!! Älskar er!! Så kul nu med Alicia också hon har blivit lite mera med hon ligger inte bara i ett hörn nu och sover hon jollrar på och ler som bara den!!  Nu ska jag gå coh pussa på Albin sen ska jag titta till Alicia sen tror jag att man ska krypa ner till sängs själv också.. trötter!!

 
 
Ingen bild

Nettan

29 mars 2010 10:06

Fina bilder!!! Alicia har ju verkligen växt, det inser man nu när hon ligger bredvid Andreas lilla tös... Förresten, har hon fått nåt namn än?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa Enberg - 27 augusti 2012 22:23


Vilken jävla eftermiddag och kväll! när jag slutat hämtade jag barnen sen delade vi ut några inbjudningskort till kalaset sen hem laga mat sen förbi gammelmorfar för att lämna massa bär som vi ska göra saft av och hämtade lite plast byttor! Sen hem o...

Av Moa Enberg - 26 augusti 2012 22:07

Idag har vi varit på birsta försökt hitta lite födelsedags presenter till våran älskade prins.. Menn fyyy vad svårt det är! Han har inte önskat sig nått speciellt heller så det är skit svårt! Så det blev inte såå mycket! Massa kläder sen ett spel han...

Av Moa Enberg - 12 juli 2012 23:31

Snacka om att jag är värdelös på att packa.. :P vi ska åka iväg jag och barnen över helgen.. och det ser ut som om vi ska vara borta minst 1 vecka.. packar sjukt mycke kläder.. men barnen måste ha ombyten extrakläder olika kläder beroende på vad det ...

Av Moa Enberg - 30 juni 2012 21:08

Nu ikväll fick jag lite sommarkänsla.. har varit pissväder hela dagen men nu på kvällen sprack det upp och solen tittar fram.. Jag och Alicia har promenerat runt runt.. hon har varit på ur dåligt humör och mitt tålamod har inte varit det bästa men ma...

Av Moa Enberg - 28 juni 2012 21:09

      Nu vill jag ha helg.. en sista dag imorgon sen så.. I helgen blir det lite Holm mys och sen Sundsvall.. hade vi tänkt ialf vi får väl se hur det blir när dagarna kommer.. :P Idag har det först och främst varit jobb sen lite barn mys hemma sp...

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards