Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Moa Enberg - 1 februari 2010 14:04

Ja ni det blir juh lite mera tvätt nu förtiden..

men nu har jag tvättat nästan allt resten tar jag imorn när Dalmir är ledig så jag slipper dra med Albin och Alicia hela tiden, Alicia har väl inte så mycket att säga men stackars Albin bli bra less.. ;P


Idag kom vi iväg på öppnaförskolan, skoj!!

Albin var lite blyg från början och jag skulle vara vi han hela tiden men tillslut så kunde han gå iväg och cykla lite själv.. ;) ska dit nästa måndag också hade jag tänkt! om de inte kommer upp nått annat viktigt.. Det är juh perfekt det där.. nära och bra också! men påvägen dit höll vi på att för frysa oss, de var juh svin kallt idag! och de känns lite överdrivet och ta bilen typ 200 m så.. :P Men det gick bra, Albin klagade inte alls över kylan, men det kan väl bero på att jag packade på han med kläder.. själv tar man inte på sig såå mycket så då får man skylla sig själv också..

Idag slutar Dalmir tidigt.. :D det ska bli skönt, att han kommer hem en normal tid istl för sent på kvällen..

Näe nu ska jag försöka få i Albin nå mer mat, lunchen passade inte herren så nu ska jag försöka med en macka ialf!


Vad ska jag göra, vad kommer sägas, hur vad va?! jag skäms!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards