Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Moa Enberg - 2 februari 2010 21:55

Nu har Alicia fått bada, och då ville självklart Albin också bada.. sen tog jag mig en snabb dusch också så nu luktar vi annat än spya och surmjölk..

Alicia älskar att bada, så var Albin också när han va en liten plutt..  och han älskar det  nu också så..


nää blev korta inlägg idag..

nu börja juh paradise .. hehe.. final juh!!

Av Moa Enberg - 2 februari 2010 18:36

idag har jag inte lämna lägenheten gått runt och sett allmänt sunkig ut..

Ellen har varit här med sin lilla Nellie, så vi ha surrat på som bara den som vanligt.. sen kom dalmir hem och man har käka middag sen drog han upp till vemyra nu och ska va där i hallen.. grabbarna ska röra på sig.. :P

nää hörrni nu är jag ner spydd.. och Albin tycker vi ska läsa en bok och Alicia luktar sur mjölk.. :P dags för ett bad.. två barns mamman har de hon gör!! hehe


bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards