Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Moa Enberg - 3 februari 2010 19:11

Idag har de varit full fart helllaaa långa dagen men nu pang boom tog batterierna slut.. jag blev genast less sur och matt.. Snart ska Albin sova som tur är annars skulle han få sig en jobbig kväll med en mamma som mig...

lägenheten ser ut som ett bomb nedslag, skulle vilja riva ut allt och bara dra igång en storstädning såhär en onsdag kväll.. ehh tror inte på den iden.. men en rejäl undan plockning är ett måste annars kommer jag bli galen..

kom även på att jag missade tvätttiden idag eftersom jag inte hann klart med all tvätt sist! Så nu är berget ännu större eftersom Alicia sket idag så de spruta åt alla håll och kanter sen är det juh ett antal ombyten om dagen pga kräk också..

Ja ni ikväll blev jag en klag kärring..

Nää nu ropa lill Alicia också, enormt tråkigt att sitta i gungan alldeles själv utan att någon pratar med mig..

Då ska man väl rycka in och slå på bebis rösten.. haha!!

Har ialf träffa lilla Axel idag, eller lilla och lilla han var stor jämfört med Alicia, de kan man lugnt sagt säga.. Det skiljer en vecka mellan dem och typ 1,5 kg.. :D hehe!

Imorn ska vi på BVC ska bli kul och se om hur mycke hon gått upp.. ;) skriver de imorn hur läget ser ut..

Bye Bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards