Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Moa Enberg - 11 februari 2010 22:00

Ikväll var jag juh på "party" med Holms folket.. eller party de va anisktsprodukter som man fick prova på.. de va jätte bra produkter! fick prova lite olika sen fick man också hjälp att prova ut en foundation vilken som passar ens hud typ!! de va väldigt kul och lärorikt! Och jag fick mig även ett par skratt! Hehe!! ;) Mina panter tanter i Holm! dom är bra härliga, ångrar mig att jag inte tog med mig kameran!!

Jag ska själv ha ett litet sånt partaj här sen nu framöver! Det är grymt bra produkter och de är också en rolig grej att göra med nära och kära!! Så om någon är intresserad så skriv en kommentar!

Ikväll köpte jag en jätte bra salva för min hy, har väldigt torr hud nu på vintern så den skulle vara bra för mig.. sen även en foundation!  eller jag köpte väl inte jag valde och mamma betalade! Tur att man har världens bästa mamma!! hittade även en annan kräm eller ett set som jag vill ha men de ska jag kanske ta nästa gång hon skulle leta efter lite mer fakta och bakgrund om de produkterna!!

Så skulle jag få lite tid att fundera!!


Jag känner att bara pyssla om sig de här lilla var såå skönt och bara komma hemifrån koppla av lite! Alicia var juh med eftersom jag är den vandrande maten för henne, man Albin var hemma med sin pappa så jag var nästan barn fri! Och herregud va mycke bättre humör jag är på nu tålamodet är längre man behöver lite sån tid att pyssla om sig!! Ladda Batterierna lite!! :D


imorn blir det badhuset med cissi och Elina! perfekt! då blir Albin glad han älskar juh att bada! Jag ska dock inte bada själv för då finns det ingen plats kvar i bassängen om Valrossen Moa ska sitta i barnbassängen!! Man måste juh tänka på barnen!! så jag och Alicia ska titta på så får Cissi vara lekledare! :P


Nää nu vaknar snart lilla Alicia tänkte hinna plocka bort lite här först!!


Puss å hej leverpastej!! humorn är på topp!! ;P

Av Moa Enberg - 11 februari 2010 10:17

Idag ska ni äntligen få lite bilder på min vardag!!

Alltså barn barn och åter barn, och Cissi och Sune såklart.. :D

Sen är juh Dalmir också med, men de är väl självklart.. :P


Nu har jag precis kommit hem från att lämnat Albin på dagis, han trivs super.. efter Alicias ankomst till oss så var han juh lite si sådär över att gå till dagis han ville t.om sluta ett tag.. men tack och lov så har de gått över...

Idag ska jag ut till Holm ikväll jag och Alicia vi ska på tjej party.. :p Jag och tanterna i Holm + Karin ska få någo Ansiktsvård och sånt!! De ska bli skönt att få lite rengöring och sånt, för min hud är inte på topp nu!! Sen har jag även bokat en klipp och färgnings tid så jag kommer vara som ny!! de ska bli kul och självklart så är det hos Julia så då är det extra roligt!! :D


Annars idag så blir det inte mycket gjort skulle jag tro.. vi får se vart dagen leder!!

Nu ska ni få alla bilder!!


Min sötnos sover sött!!  

 

Albin och Elina tok ungarna, Albin rotar och ger!  

Vi bad Albin göra nått coolt med bilen, han hämtade Elinas overoll och gjorde bilen super cool.. även den coola minen!  

 

Söta Elina eller vadå?! ;)

Söta barnen! Albin ville mysa lite med Elina!  Mitt charmtroll!! :D  

 Cissi du är så vacker.. ;) Sune såklart han är alltid med! 

Och lilla Alicia innan promenaden igår! <3 

Pappa Dalmir med alla barnen!! Alla mina älsklingar samlade!!      

 Albin hade kryp tävling med Alicia i sängen innan läggdags!!


Visst är det underbart!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards