Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Moa Enberg - 6 februari 2010 19:51

Har förstått det uttrycket nu.. visst man har juh använt det förut men idag har de varkligen varit fullt ös och nu är jag snart medvetslös... spring hit och spring dit.. Men känns ändå som om man inte fick mer än hälften gjort som vi ville..

Men Albin har iafl klippt sig idag.. :S vi har klippt av min älsklings hår.. Det växer väl ut.. älskar när han har långt hår men det blev så jobbigt för han nu de for ner i ögonen och han svettades under mössan som tusan så nu fick man så lov att klippa den där kaluffsen..

De är tur att jag fått en tjej nu som ska ha långt hår utan att någon tycker att man MÅSTE klippa barnet.. :P


Nu har jag precis satt mig efter lite dammsugning eftersom de såg ut som hej kom och dammsuga mig här hemma.. :P Så nu är de också gjort.. Imorn är de utflykt som gäller om vädret tillåter, om det är som dagens väder så blir de absolut de.. :D var juh underbart idag och jag kom ändå inte ut på någon promenad men de va faktiskt Cissis fel.. :P jag skyller på dig när jag inte kan skylla på vädret.. hehe!!


Nää nu är de säng dags för Albin och Alicia börja grina nu precis som vanligt.. klockan åtta varje kväll hon är så inställd på de man kan ställa klockan efter henne.. :P


Lite Update från oss!!

Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards