Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Moa Enberg - 5 februari 2010 09:43

nu har vi precis vaknat, så skönt.. känner mig ganska utvilad..

Dalmir fick börja jobba tidigt idag han skulle öppna sen jobba han heella dagen till nio ikväll.. så idag blir det nog inte så mycket gjort som jag hade tänkt.. men då får man ta de imorn, när Dalmir är hemma..

Har inte kolla på termometern än.. för om vädret tillåter ska vi gå ut lite idag hade jag tänkt.. vi får väl se..

Igår kväll satt jag och Cissi hela kvällen och bara prata och prata och "tränade" Elina på att gå och snart kommer det!! :D hon tog nått litet steg sen blir hon lite feg! ;) men det kommer nog komma när som helst med lite träning så springer hon snart.. ;) det ska vi fixa!!! :D


Nää frukost dags, matar Alicia nu så nu ska min och Albins mage mättas!!!

Bye Bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards