Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Moa Enberg - 19 februari 2010 22:37

Ja ni vi åkte från Cissi vid halv nio, trodde Albin skulle somna på 2 sekunder men de gjorde han inte, han pratade hela vägen om vilka djur som fanns i skogen.. och tro mig det fanns många djur exotiska och icke exotiska..Sen när vi kom hem snyltade han till sig kvällsfika.. sen somnade han i soffan pang boom jag skulle bara gå in med muggen och tallriken till köket när jag kom tillbaka snarkade han.. en sliten liten pojk.. ;)

Men vi har haft en jötte bra dag tillsammans han och jag... Även Alicia har varit på topp humör, inge grining alls.. kan vara minifom dropparna som börjar "värka"

förrut bajsade hon var 4 dag typ men nu är de minst en gång om dagen.. så lite mer fart har det blivit när hon vill få ut nått så kommer de hon behöver inte kämpa så mycket!! de är skönt de för hon.. ;D


Jaja detta ha varit en bra dag med barnen och självklart Cissi!! ;)


Nu blir de film!!


 

 Vi tjuvstartade lite med lördags godis.. ;)  

 Grabbarna hänger på pappas jobb... coola killar! Nya innestället.. ;)  

Alicias favorit sätt att sova.. mössan ska vara långt ner.. ;) mysigt!!


de va allt.. Bye BYe


Av Moa Enberg - 19 februari 2010 17:52

Hör ni hur det klingar när man säger det.. Fredag!! ;D Idag börjar helgen detta innebär frosseri... ;P

Dagen började med en morfar och Albin som plingade på dörren strax före åtta, en yr vaken mamma öppnade dörren med håret åt alla håll.. sen startade dagen, Dalmir for på jobbet och vi tog oss till Öppna förskolan där de va full fart, Albin hade riktigt kul och likaså hans mamma.. :D kul att träffa massa mammor, jämföra barnen... :P det var många små syskon med som satt i sina bilbarnstolar och vi mammor jämförde födelsevikt, förlossningar,hårlängd m.m...:P

Vi mammor är juh som vi är..


Sen tog vi oss kraften och åkte ner till Dalmir på Time och Albin åt en korv till lunch och vi satt där en stund sen åkte  vi vidare till Cissi.. jag och Cissi bestämde oss för att äta tacos idag. Mums!! Så in tll Långsele och Handla, det var en jäkla upplevelse med tre barn i Långseles rusch tid, det finns även de i Långsele! Så in där och trängdes med människor, Albin hade en raket i baken och sprang runt där inne med sin lilla vagn.. och mitt i affären kommer en kvinna och knackar mig på axeln och säger att hunden i bilen har startat vårat larm på bilen.. SUUUNNEE!! tok hunden, han levde rövarn i bilen..  hans kära Cissi hade juh övergett han i bilen.. Sen sitter vi nu och har det bra tillsammans.. Myser..

Nu värkar de som att de kommer bjudas på fika.. ;) Tonys mamma är här också så de är juh säkert inte för min skull.. :P


Nu är de helg.. imorn ska man väl försöka hitta på något tillsammans, familjen!! får se vad de blir men nått blir de... kanske badet vi får se om våra karlar är lika peppad på de som vi.. ;)¨

Bye Bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards