Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Moa Enberg - 13 februari 2010 10:23

Nu jäklar är jag och cissi igång, vi får väl se om de ger nått resultat man kan juh hoppas!! :D

Vi är ialf motiverade till max! och om de ger resultat kommer man juh bli ännu mer motiverad.. ;)

Till veckan ska jag gå och köpa ett gym kort hade jag tänkt!

Det blir grejern de.. ;) hehe!!

Idag blir de en lugn dag, är juh fin väder också så man kanske kan komma ut på en promenad idag de skulle inte vara helt fel! man får väl se!!


Just nu sitter Albin och äter sin frukost satt fram den vid nio tiden och han fortfarande inte ätit upp, han är såå seg på att äta frukost!! blir galen när man har bråttom eller ska till dagis!! men idag får han väl sitta óch äta sina mus tuggor på mackan!! någon gång vid lunch tid är han väl klar.. :P


Nu ska jag hoppa in i duschen!! de behövs!!


See you!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards