Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Moa Enberg - 10 februari 2010 23:34

Prio ett: minifom droppar....

Har haft dessa Semperdroppar i 3 v nu och de funka varkligen inte... :S

Idag har de verkligen inte varit en bra kväll för gumman hon har somna vakna somna vakna.. kanske sovit 10 min sen vakna med skrik.. min lilla gumma...


idag ha juh jag och cissi vare duktig och gått en lång promenad.. de va skönt lite kallt på slutet..


nää nu ha jag inte tid mera.. nu ska man mjölkas..:P


godnatt.. de kommer bli en bra natt tror jag..



Av Moa Enberg - 10 februari 2010 10:40

jaha då ha man vare på denna jävla kontroll, allt gick snabbt och bra!

Så allt var normalt! så de va skönt att höra efter att man har tryckt ut en unge.. :P

jag får även börja träna om en vecka också så jag är riktigt glad... :D

Ska bli så skönt att känna svetten rinna lite känna sig nyttig.. har längtat så mycket efter de..


På vägen hem surrade jag lite med Linda i telefonen kul att höra en höggravid hormon full mamma.. ;) kände igen mig ganska mycket..


Albin är på dagis och leker och har de bra..

Jag inväntar Cissi för en promenad broarna runt.. ;) de ska bli härligt! Solen skiner och de är - 8 lovely!!!

Jag ska väl göra mig lite iordning och kanske slänga i sig nått ätbart innan promenaden!!


ska lägga in bilder snart.. så kanske de blir roligare att titta här på bloggen...


bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards