Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Moa Enberg - 17 februari 2010 21:38

Jaha nu får ni ännu ett livstecken från oss här på Vallåkers.. ;)

Har juh inte precis varit den bloggerskan som jag en gång var, det är mycket som har ändrats.. :P hehe näe då men jag har inte så mycket att skriva för tillfället.. dagarna rullar på ibland känns dagarna för korta man hinner itne med allt som man vill och ibland känns de för långa och man längtar tills man kan slänga sig i sängen.. :P

Idag har juh jag varit ute på villo vägar och varit borta från min tjej i 3 långa timmar, var juh och klippte mig.. Thanks Julius.. ;)

Pappa Dalmir var med Alicia under tiden, och allt hade gått bra hon är juh såå lugn och snäll på förmiddagarna så hon hade sovit hela tiden.. duktig flicka..


Tiden går så fort känns det som första månaden med Alicia svischade bara förbi, men samtidigt känns det som om hon har funnits i all evighet med oss.. ;)

Storebror ALbin är världens bästa han tycker de är så mysigt och han ska hjälpa till att byta blöja och fixa vill gärna kramas och pussas massor med henne, riktigt stolt han förstår så bra också om han får vänta lite ibland..

Världens bästa kille är min lilla Albin..


Idag käkade vi middag med Cissi, Tony och Elina, Dalmir gjorde mat, gott gott.. man har en duktig karl.. :P hehe! ibland så kan han!!


Nä ni man ska väl ta och göra nått annat nu.. måste ladda kameran också så ni får lite nya bilder hit..


Säg inget om du inte menar det!!

 

Imorn ska jag och Dalmir mysa och göra nått kul tillsammans.. de har jag ialf bestämmt.. :P Jag är faktiskt kär.. :P hehe!! Han gör verkligen allt för mig! och jag är super tråkig kommer aldrig med överaskningar till han.. hmm jag måste skärpa mig.. Jag älskar mina prinsar och min prinsessa.. :D


Bye BYe

och just de, hörrni Januari mammor en träff kanske vad sägs..  är vi inne i rutinerna?!!  Jag är redo!!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards