Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Moa Enberg - 14 februari 2010 12:53

Idag är de alla hjärtansdag.. mys dag.. och underbart väder..

tror de bli en promenad sen ute i solskenet...

Ikväll ska vi ut och äta hela familjen och Cissi och Tony med lilla Elina också de ska bli mys..

vilken ide med alla hjärtans dag men en ganska bra ide tycker jag för då stanna man upp lite i all vardag och gör något extra för varandra.. men Dalmir bruka komma med lite små överraskningar då och då blommor och liknande men jag själv är kass på sånt, men jag uppskattar när jag får.. :P


Stackars mina barn vilken pill mamma jag är snor kusar och liknande ska bort så fort jag ser dem in och pilla pilla.. stackars barn.. ;P hehe..

nu ska jag ladda kameran så man kan knäppa lite kort under kvällen kanske..


jaja kort inlägg men  men..

Glad alla hjärtansdag..

bye bye

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards