Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Moa Enberg - 9 februari 2010 16:23

Jag snackar om mina jäkla promenader men jag kommer aldrig ut.. det finns alltid en massa ursäkter.. man är juh bra knäpp..

Idag har vi varit på stan en sväng kollade runt lite och framkallade några bilder på expert..

Jätte fina bilder på Dalmir och barnen..

ska lägga in de bilderna sen..


Nu är Andreea här fast hon har lagt sig i sängen för att vila lite.. har precis käkat lite.. snart kommer Cissi också.. :D så de blir fullt ös här.. de är bra de.. då kanske min prins kan somna tidigt ikväll!

Åh på tal om att sova så sov Alicia super bra i natt.. hon åt vid 22-tiden.. sen var hon dock vaken till halv 12 men sen sov hon till kl 4 på morgonen i sin säng också.. hon vill juh helst ligga så nära som möjligt och små snutta hela nätterna och sen vaknade hon vid sju igen och ville äta.. Så jag kände mig grymt utvilad idag!! underbart!!

Ikväll blir det surr hemma med tjejerna sen så ska jag ta en lång dusch!!!


Imorn är den hemska dagen kommen!! Ska på läkar undersökning!!! Tidig efterkontroll, sen igen om en månad! gillar inte dessa undersökningar sen mitt i allt så ska jag göra en till kontroll, eller då är Cell prov.. hur många gånger ska man behöva sitta i den där stolen denna vinter/vår?!?!

man känner sig ganska blottad i den.. :P Huvva! gruvar mig som fan inför morgondagen!! :S

Jaja nu ska jag mysa med min pojke lite..


Love / Moa

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards