Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Moa Enberg - 26 februari 2010 21:16

Hallå där!

Jag har inte dött, jag har bara ingen dator that´s why.. inga mera svimmningar så ni behöver inte oroa er, speciellt inte du Linda.. Du har annat att tänka på.. se till att ploppa ut ungen.. På tal om att ploppa ut ungar.. Grattis Johanna och Mats till lilla Liv, tidigare än väntat men ändå efterlängtad.. ;) längtar tills de kommer hem!! Grattis!!


mina dagar har flytit på och Albin har blivit frisk, skönt fortfarande lite hostig men mycket piggare!! :D underbart!

Nu är det helg och vad skiljer det från vardagen, inget speciellt Dalmir jobbar ändå och man går juh inte precis ut och partajar.. :P hehe!

Nu är det vinterfesten i stan kul att det händer nått i stan så Albin var riktigt glad, det fanns aktiviteter för barnen så han var nöjd..


Friends friends!!

De va allt.. heheh!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards