Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Moa Enberg - 4 februari 2010 23:18

När de väl är milt ute så ska de typ vara snö kaos.. var juh underbart väder idag grad mässigt men inte tusan tänker jag dra ut vagnen i detta väder och på de o skottade trotoarerna.. Nää jag tror jag skippa de även idag.. man har alltid dessa bortförklaringar.. haha!

Idag har de varit fullt hus eller lägenhet.. Andrea, Cissi med Elina och Ellen med Nellie och sen jag då med mina två små kottar.. ;) Barn överallt vart man än tittade så var det en unge där.. ;) och såklart va Sune med också..


Nu sitter Alicia i sin gunga på max så hon ska somna är såå trött min lill tös..

Jag ska också gå och slummra nu sen ska försöka för flytta Alicia till hennes säng nu också utan att hon somnar.. :S


Imorn måste jag ialf Dammsuga hemma det har juh inte blivit gjort idag heller och inte den förbannade tvätten heller...  fan också..

Men kommer väl sluta med att man gör en massa annat istl.. :P brukar juh bli så! Imorn ska inte Dalmir jobba så länge så då kanske lilla familjen hittar på nått vi får väl se..


Är man 60 år eller är man snart 22.. jag tippar mer på 60 än 22.... Jävla skit!

 

Det var allt för idag.. Bye Bye

 

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards