Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Moa Enberg - 8 februari 2010 17:13

Nu har jag tänkt skriva ett lite längre inlägg..

Har inte haft någon tid eller lust riktigt att skriva i bloggen.. när de ha varit lugnt och så hemma har tiden gått åt till undan plockning och en massa annat! fullt upp!

Alicia växer så de knakar skrev juh inte hur de hade gått på BVC så de måste jag juh göra.. hon väger nu 3840 g och 54cm lång.. så hon har lagt på sig 1 kg sen vi lämnade BB och hela 5 cm.. så nu börjar hon komma ikapp... det känns jätte skönt! Hon är jätte duktig men hon har blivit ganska gnällig igen.. är inte sådär nöjd längre som hon var ett tag.. men de är magknipen som spökar för min lilla stackare.. men de blir väl bättre snart hoppas jag.. Jag funderar på att köpa minifom dropparna istl för semper och kolla om de funkar bättre..

Natten till idag va ganska dryg jag satt uppe till 2 tiden med en skrik tjej men sen så slockande vi...


Idag har man inte gjort mycket vi har åkt runt och fixat lite tittat runt lite på nå bilar man är juh lite sugen på en ny bil men vi får se vad de blir.. !??!

Sen har jag tvätta ett antal maskiner, så  nu är allt på tork sen är de bara att vika in.. såå skönt! nu har jag kläder igen.. :)

Imorn är Albin på dagis, om de är härligt väder så ska jag ta en promenad och tänka på livet, man är så filosofisk..

Sen jobbar Dalmir så blir säkert att man går förbi där en sväng innan man ska hämta Albin från dagis..

Jaja nu har ni fått läsa lite vad som står på i mitt liv...

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och plocka in ltie från middagen..


Hade bra, och njut av detta väder.. :D underbart juh... lite sämre idag men de är juh bättre än 20 minus och snöstorm.. :P

Snart kommer våren! :D längtar såååå!!

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards