Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Moa Enberg - 7 december 2009 21:00

Nu är måndagen avklarad! och idag är det 34 dagar kvar bara till BF :D


Idag avklarade vi faktiskt 1 ½ julklapp eller nästan 2 ½ julklappar i Sollefteå.. så nu har vi stöttat butikerna här! Sen hittade jag bästa julklappen som vi bara måste åka och köpa i Sundsvall.. En Gungko till Albin, det är juh bara ett måste! ;)


Sen har man idag varit med Johanna nästan hela dagen efter att Dalmir började jobba! Riktigt kul! snacka bebisar och magar.. ;)

Blev juh ingen föräldragrupp för mig idag heller eftersom vi itne hade någon barnvakt! Så de var lite typiskt men men så är det ibland! Inte så mycket att göra åt! jag har juh varit med om allt en gång förut, emn de är juh alltid kul att träffa andra gravida! Men då fick jag juh sitta och prata med Johanna idag istl.. ;)

Albin har varit på topphumör idag, riktigt skönt! Vi var nere på Orren och käkade jag, johanna och Albin och herregud vilken show han gjorde där! hehe bordet brevid fick sig lite skratt medans jag och Johanna nästan satt dubbel vikta, eller så mycket vi kunde ialf med våra magar.. hehe! Albin fick för sig att han var en mp3 spelare eller nått, så han stoppade fingret i mitt öra som va en "hörlur" sen sjöng han olika sånger, hittade på en ko sång också om en ko som bara stod och glodde.. :P så vad ska man göra man kan bara skratta åt min söt unge.. ;)  


det är väl lite kort vad man har haft för sig idag!

Nu är det grannfejden som jag bara måste se!!!


Hade bra nu kommer snart min älskling hem! ;) Mysss!!

Caooo

Av Moa Enberg - 7 december 2009 09:44

I natt har jag haft en ganska bra natt..

Sover dock i en konstig ställning varje natt så när jag vaknar har ja grymt ont i nacken, men den kan jag lätt bara knäcka till så känns det bättre.. Jag har aldrig kunnat knäcka nacken så men nu bara usch knäcker de som tusan!!

men men så är det kanske när man går upp ett antal kilon i vikt.. :P


Idag blir det att fixa lite ärenden på stan och möjligtvis blir det föräldrautbildningen! beror på hur dagen planeras! Och om Dalmir jobbar då, det får vi se! Men min plan är att gå om möjligheten finns..


Nu ska jag platta mitt hår, duschade igår kväll och håret var blött när man la sig! Karamba vad man kan se ut då...

Man ska väl göra sig lite mänsklig om man ska visa sig utan för dörren idag!


Idag ska vi också få svar om bilen, mycket nervöst!!!


Jaja Hej då ha en bra dag!!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards