Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Moa Enberg - 26 december 2009 22:21

Godafton!

Nu ska ni få lite bilder på våran jul.. vi har juh firat två gånger så då förstår ni ombytet av kläder.. :P


Ikväll har man inte gjort så mycket, Johanna kom förbi så vi har snacka lite skit.. riktigt kul.. skönt att snacka med henne också.. Johanna det är någon man kan lita på.. ;) tack tack för att du orkar lyssna på mitt klagande och lite skit snack.. kul att man har någon man kan lita på! :) och som inte dömmer en för hur man tänker och tycker om saker och ting.. Ska bli kul nu när hon också går på ledigt.. ´då kanske man kan träffas lite mer, fast man är juh så stressad när man är gravid man vill juh få ordning på sååå mycket! man tror att man ska kunna vila och ta det lugnt dessa två månader med Havandeskaps penning men de är juh ett jäkla spring hela tiden.. men då går dagarna lite fortare också,.. ;)

nää nu ska ni få lite bilder..

annars får ni ha det så bra!


  

Mina älsklingar hemma hos mormor på julafton!


Sitter och myser med Gammel morfar i soffan väntan på att jultomten ska komma någon gång.. ;)


     

Ögonen stora som tefat! Såg tomten i fönstret, springer med full fart till dörren!!


Albin skulle hjälpa tomten att läsa vem det var till.


  

 En blivande musiker möjligtvis, men den här julklappen ligger på hyllan nu.. :P


Julklappen från släkten i Motala, perfekt! tackar!!


Tomten kom till morfar och Elisabeth också på Juldagen, men han hade väldigt mycket skägg tyckte han!        


  

Vad tusan kan det var i detta paket, Jo en Ko pall som han fick av Jossan och Ante, tack tack!


Julklapp efter julkapp det var oändligt..  


Sen kan man se ett "tema" på alla klappar också, väldigt mycket djur och ladugårds tema.. hmm undra varför.. :P


detta var våran jul! har varit underbart. Tack kära släkt för ALLT!


Godnatt för min del nu, tror jag ialf.. ;)

Heyy då!

Av Moa Enberg - 26 december 2009 17:57

fy fan orkar inte med nått nu, så fort jag försöker göra nått så bryter jag ihop.. städade lite hemma det slutar med grin och bråk med Albin.. stackars Albin...

Men han är ganska trotsig nu också och testar alla sorts gränser, och höggravid orkar man inte ta tag i han heller och bråka med han..

men men så är det, det hör väl till,..

första graviditeten var underbar denna är också underbar för man vet vad som komma skall men det är fan inte lätt att vara såhär stor och försöka bråka på en tre åring overollen för att man ska gå ut.. allt blir juh lite bökigare med en mage.. Ta på han skorna är så gott som omöjligt så det gäller att han är med på noterna när man ska någonstans... :P


Sen är juh jag som en vatten ballong.. vet inte hur detta ska gå..

men men snart är det över och det ska bli underbart att få ha en liten bebis här, ska bli spännande och se hur storebror kommer reagera.. min lilla prins.. detta blev verkligen mycket klagande men ibland behövs det också.. :P

Men jag älskar min lilla prins, han är det bästa som finns..


för mycket runt om bara nu!! man blir matt helt enkelt..

nää nu ska jag ta och dra mig och göra nått eller så kanske jag ska testa att inte göra någonting en stund.....


Caooo

Av Moa Enberg - 26 december 2009 10:56

Fy vilken natt jag haft, somande någorlunda tidigt eller vid tolv tiden ialf.. sen vaknade jag vid två tiden upp och gick på toa som vanligt.. sen kom Dalmir och Smajo in vid 3 tiden.. så då låg jag och Dalmir och pratade lite, sen var det dags igen för ännu ett toa besök, sen har halsbrännan varit katastrofal och jag har mått illa suttit och stånkat och stönat på sängkanten.. fram och tillbaka hela natten.. så nu har vi betämt oss att hålla oss på hemma plan idag, jag är helt slut.. vi ska fixa hemma idag istl så kör vi Övik eller Sundsvall på Måndag istl..

Vi kanske drar oss ner på stan här en sväng idag ialf..


Jag har legat tills nu så halva dagen har typ gått känns det som..

Albin leker på för fullt med alla nya saker.. och självklart alla kossor som han haft sen tidigare..

Han hade också en jobbbig natt då han drömde, han började helt plötsligt grina och pratade i sömnen.. Jag fick inga julklappar snyftade han fram.. :P det är mycke i hans huvud också stackarn..

Just nu sitter han och tittar på Ronja rövardotter men har sprungit och gömt sig nu för de är vildvittrorna.. dom är lite läskiga säger han..


Dalmir tyckte inte att det var så lyckat på Hullsta igår, och Smajo han var djupt upprörd över hur tråkigt det var.. :P men men någorlunda kul hade de nog..

nää om man ska klä på sig nå andra kläder än morgonrock.. möjligtvis platta håret också så jag slipper se ut som ett troll..


Ska lägga in lite bilder sen från julafton men orkar inte nu..


Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards