Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Moa Enberg - 22 december 2009 21:38

ja ni man ska väl bjuda på sig själv ibland..

inte den finaste bilden men ni får ialf se det fian julkortet som jag pratade om.. ni som säger men Moa det syns inte att du har gått upp så mycket heller.. dra er någonstans.. för det syns.. visst jag gör en min men va fan.. fet fetare FETAST! det är vad jag är nu.. shit!



det är lite skillnad må jag säga..


Nu har jag precis tagit en varm dusch, Albin sover och jag ska mysa mig ner i soffan och kolla på någon film hade jag tänkt, eller så kanska man lägger sig i sängen och kollar på film så man slipper förflytta fläsket...


Imorn är det den 23 dec.. FYYY känner mig lagomt stressad, de flesta klapparna är klara tror jag men man vill juh alltid köpa nått mer.. men sen är det juh hemmet man skulle vilja ta tag i och fixa men åhh så jobbigt.. får se.. måste ialf tvätta imorn.. så man kan ha nå kläder på sig på självaste julafton! :D


Godnatt, och stressa inte ihjäl er.. ;)

  

Av Moa Enberg - 22 december 2009 19:42

Ja ni, tacka gud att mormor är lärare och har jullov.. ;)

Har varit så skönt att vara där idag bara tagit det lugnt, somnade även i soffan där och sov i typ 1 ½ timme.. helt underbart! Albin har myst på där hemma..


Sen åkte vi ner på stan en sväng och sa hej till pappa dalmir, men nu är vi hemma igen och bara tar det lugnt.. Albin är såå trött så han sitter och tar lite kvällsfika nu sen är det dags för medicin och sängen..

Sen ska jag ta mig ett varmt bad måste dock plocka undan lite här hemma, ser hemskt ut.. men men så är det.. städningen har väl inte varit prio 1 dessa dagar..

jag mår lite bättre nu också så de är skönt, imron ska jag till BM också... sen är det julafton snart.. helt sjukt!!

och dagis har stängt till den 12 jan.. Jag tror jag och Albin kommer bli lagom ovänner ett antal gånger under den tiden.. stackarn.. mitt tålamod är inte det bästa  nu.. men han är ändå väldigt snäll och man kan förkalra mycket ändå över hur jag mår och varför.. så de är skönt!


Nää skriver kanske mer sen.. då ska ni få se ett jätte fint julkort jag fick av mitt gudbarn och hennes familj.. hehe.. ;) jag dog av skratt när jag öppnade kuveret..

jaja nu ska jag fixa allt..

Caooo

Av Moa Enberg - 22 december 2009 10:21

jaha nu har man sovit ganska bra i natt, vid 3 somnade jag ordentligt och sen jäklarns sov jag till åtta.. så skönt!

Albin kom in till oss imorse vid kanske sex tiden och grinade som om han hade drömt värstaste värsta mardrömmen, Dalmir tog han och kramade om honom och frågade vad som hade hänt.. Napparna var borta fick vi till svar! han var helt förtvivlad så han fick komma mellan oss och Dalmir gick och letade rätt på hans nappar.. sen snyftade han sig till sömns igen, men mellan mamma och pappa så det var nog mysigt.. ;)


Idag är kroppen på mig helt slut, fortfarande lite molvärk men de är inte lika kraftigt som igår .. men mår inte nå bra alls.. så idag blir det en riktigt lugn dag.. Dalmir jobbar från kl 13 till 21 så de är juh lite drygt, och Albin är hemma från dagis så man ahr juh det man gör ändå.. funderar på att åka ut till mamma, hon har juh jullov så då kan jag ligga där och ta det lugnt..

Nu ska jag ta och göra lite brunch här hemma.. Albin är i fullfart så man ska väl själv ta óch börja vakna till liv..

ser ut som det blir ett samtal till FK idag också.. Suck! men så man vet hur läget ser ut...


Jaja ha en bra dag!!

Caooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards