Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Moa Enberg - 31 december 2009 11:02

Nu är det snart 2010 och ingen bebis har kommit ut ännu så det blir nog en -10..

Men man ska väl aldrig säga aldrig.. pratade precis med min mamma och ett par kompisar är inne på förlossningen nu så deras lilla knodd blir en -09 antagligen! om det inte drar ut en massa på tiden!

Lite avis blir man, dom ska få träffa sin lilla bebis idag! tänk er att få ligga där i sängen och mysa med en liten bebis.. åhhh vad underbart!


I natt trodde jag att det snart var dags, var enormt trött igår somnade i soffan vid nio vaknade vid tio av hemska hemska värkar.. jaha men som vanligt var det inte regelbundet så det var juh bara att försöka slappna av och somna igen men jag satt uppe till kl var 3 sen så till slut somnade jag och då var jag helt slut..

nu på morgonen har jag itne känt så mycket lite smått precis som vanligt som jag gör alla andra dagar..

Men igår kväll höll bebisen på inne i magen så bara det smärtade enormt.. det kändes som om den tog sats och tröck med fötterna på revbenen och borrade ner huvudet.. ont gjorde det som bara den..


Idag ska vi fixa en massa hemma inför ikväll, måste komma på vad man ska äta också, jag är lite smått sugen på inbakad fläskfile och potatisgratäng eller nått sånt, sen tror jag det blir fransk chokladtårta till efterrätt med lite bär och grädde..

ska väl höra med de andra vad dom tycker innan mat monstret bestämmer.. :P


Mitt nyårslöfte är ialf att gå ner i vikt, och jag vet att jag kommer lyckas.. för en gångsskull.. ;) hehe man kan väl inte gör nått annat i detta läge.. sen ska jag lite senare in på året försöka ta och träna, ta 2 tim någon/några kvällar i veckan och bara tänka på sig själv och vara ensam.. det tror jag kan behövas när man blir två barnsmamma så då ska jag passa på att träna och inte stressa hem!!! lätt att säga nu men det är nått jag ialf ska försöka ordna.. man ve tjuh aldrig hur bebisen blir så jag kan inte säga när jag ska börja men när den ialf är 2 månader måste jag väl kunna smita ut i 2 tim.. Om mamma Moa kommer klara av att vara borta från sina små i 2 tim.. det är juh de också.. ;) jag är juh ganska mesig med det där.. :P


Nää nu måste dagen börja..

Gott nytt år på er!!


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards