Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Moa Enberg - 18 december 2009 23:43

nu har denna vecka gått, eller arbetsvecka typ.... ähh det är ialf fredag redan!Dagen har varit lugn, var på stan en sväng och gjorde lite ärenden och lilla familjen tog en fika innan dalmir jobbade.. ;) myss!

sen har jag och Albin hållt oss på hemma plan, Mamma var förbi och då passade jag på att åka och handla!

då slapp Albin gå ut nå mer.. han höll på dö när vi var på stan, fullt på packad med kläder men ändå frös han... stackarn..

Själv får jag juh bara igen en ull kappa så jag kan inte heller påstå att de är skönt ute.. :P


Sen har man bara hållt på hemma Albin och jag, fixade en god (sen) middag när Dalmir kom hem, blev potatis gratäng och lövbit.. ;) mumma blev det! sen efter det fick Albin gå direkt och borsta tänderna och hoppa i säng.. han var sååå trött. Men han ville helst vara uppe en stund till och busa med pappa sin.. som tur är så är Dalmir ledig imorn så då får de mysa.. Mamma är inge rolig att busa med längre han måste vara såå försiktig.. ;)


Nää nu ska jag ge upp vi har kollat på någon dålig film verkligen kass! Så både jag och Dalmir har gett upp..

Nu är det dags för sängen ialf för min del..

Imorn är de Lördag och vi ska vara tillsammans hela dagen.. ;) mys mys..

hoppas på lite varmare väder också de skulle vara skönt!!


godnatt!!


Av Moa Enberg - 18 december 2009 09:37

Vad man skriver Juh hela tiden...

märker det när man skriver på msn, juh juh i typ varje mening nästan, hmm det ska vänjas bort.. det är väl inte ens ett ord, eller?


Idag är det ännu kallar än igår.. -22 jag tror jag dör!!!!

Jag vill ha minus fem och mera snö... för så himmla mycket snö har det inte kommit här.. :S vill ha mera till jul, eftersom Albin ska få en Bob i julklapp och den ska jag dra på i djupsnön, det är min plan JUH!! ;p


Natten har avrit lugn för mig, visst har väl snurra och haft mig varit uppe några gånger, men nu på morgonen har jag legat och halv sovit i soffan medans Albin kollade på Bolibompa!

Vet inte vad man ska hitta på idag.. jag vill helst bara sitta inne hela dagen men det tror jag inte Mr. Albin tycker är en sån bra ide.. får se vad det blir.. Men idag har jag inte så stor lust att sitta på golvet och leka med kossorna heller så.. ja någon aktivitet måste vi hitta på!!

Dalmir börjar inte jobba förrän vid ett så vi kanske får något roligt gjort nu på förmiddagen.. vi får se!!


usch nu är det dags för en gaviscon innan jag dör... fy vad jag är less på denna halsbränna.. kommer ihåg när jag hade fött Albin första natten på BB hur underbart det var att ligga ner utan att ha någon halsbränna.. det var bara borta.. ;) lovely...

jaja ha en bra dag ni får väl update under dagen om vad som händer..


Caoooo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards