Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Moa Enberg - 25 december 2009 23:13

Nu har man firat jul hos pappa också så nu är julen slut..

lika så jag! fyy fan vad man är uppe i varv på nått sätt över denna jul och sen är det över på en så kort stund.. man vill att allt ska vara så perfekt så man blir juh knäpp..  Jag gruvar mig inför den dagen då man blir så pass "vuxen" att man ska fixa all mat själv och bjuda in släkten.. än så länge står juh Mamma/ Pappa & Elisabeth för det, så det tänker man inte så mycket på..

men ändå lyckas jag bli stressad och virrig.. är väl för att det är extra mycket denna jul och mitt tålamod och humör är väl inte på topp heller så!

Och Albin fick även ikväll hur mycket paket som helst.. helt sjukt vad han har fått mycket saker..

orkar inte skriva allt han fick men tro mig han har fått ett helt nytt rum.. :P


Imorn blir det Övik troligtvis, shoppa lite grann! ;) det skadar juh aldrig med lite shopping.. mina fötter lär väl strejka men men om man vill shoppa får man faktiskt lida lite ibland.. ;)

Sen ska vi passa på att träffa Matilda, Patrik och barnen! :D alltid roligt!


Ställde mig även på vågen idag, shit pommes frites kan man lugnt sagt säga.. har gått upp ca 30 kilo nu.. men det är nog mycket vatten också men ändå fyyy fan!!

inte många dagar kvar nu så det borde inte bli såå många kilon till men men man vet aldrig! :P  Speciellt inte under dessa "förhållanden" livsfarligt med all julmat julgodis och JULMUST!!


idag skulle vi fixa en massa hemma men blev inte mycket gjort då det varit folk här nästan hela dagen plus att Smajo är hos oss så han har juh fått låna Albins rum och det är väl där den stora förändringen ska ske.. så vi ska fixa det på Söndag istl tänkte vi..

Jag skulle bra gärna vilja ta bort julen nu också men ska väl ialf få vara kvar till nyår sen åker julen ut.. jag orkar inte heller hålla på och pyssla med sånt sen efter bebisen har kommit så tänkte få julen utstädad innan bebisens ankomst.. men man vet juh aldrig när den kommer heller så... :P


Näää nu ni, mina fötter är katastrof så jag ska ta och lägga mig med en kudde under fötterna och glo på en film och somna till den..

Dalmir han är ute på galej, Hullsta gård ikväll som gäller juh.. fy fan va roligt.. Han och Tobbe har suttit här och små druckit lite och snackat gammla minnen, riktigt kul att höra.. dom får det säkert jätte roligt ikväll..

Trodde jag skulle bli lite avis men nää faktiskt inte känns helt Ok att han stack ut.. Tobbe och han träffas bara typ en gång om året så, men kanske om 2 år är det min tur och då får Dalmir sitta hemma med Barnen... :) hehe!

Näe då, det där med att gå ut och festa är inte riktigt min grej, har aldrig varit.. men ibland så kan det rycka i mina ben också efter ett dansgolv.. få fula sig lite på dansgolvet.. ;) det är alltid roligt.. men då vill man juh gå ut med sin käraste också, och det är juh inte alltid så lätt att göra då man har barn..


Nää som sagt nu ska jag gå och dö i sängen..


God fortsättning hörrni.. Caooo



Av Moa Enberg - 25 december 2009 10:32

Igår kväll så satt man mätt som fan, men åndå vid halv 12 öppnade man kylen och tog fram lite mera jul mat.. sen slocknade vi.. trötta och nöjda..

Idag blir det som sagt att ordna en massa hemma sen ska vi till Pappa och Elisabeth och fira med dom idag, spännande.. :)

Vi alla fick så bra julklappar igår så man är såå nöjd.. fast det ska man väl inte skriva här så pappa läser det och tänker att han ska  minska julklapps högen.. :P

Lite till skada juh aldrig.. ;) hehe!


Direkt när Albin vaknade så ville han leka med alla sina nya saker.. och alla kossorn är också med såklart.. Bilbanan har förvandlats till en hage..:P

Bra bra man försöker inspirera han att leka med nya saker men det är nog bara att ta och ge upp.. :P


Jaja nu ska jag ta och väcka Dalmir så ska vi fortsätta fixa lite här hemma!

Sen är det nyår som man ska fira.. om man inte är ny förlöst eller ligger och krystar vill säga.. :P

men nu ska jag fan försöka knipa till Januari.. vi  får väl se.. :P


Caoo

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards