Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Moa Enberg - 8 december 2009 23:53

Nu är natten kommen och vi har börjat lugna ner oss lite.. :P

ja herregud vilken dag, men det är bara att acceptera. så är läget!!

fy tusan nu ska vi dricka varm choklad och mysa sen blir det sängen!


Hoppas eran dag avrit lugnare än våran kaos dag, som började såå bra!!

Godnatt!!


  

Jag älskar er! <3

Av Moa Enberg - 8 december 2009 20:53

Ja vad ska man säga, lika bra att inte nämna nått för då blir det väl nått liv..

Men ja herregud!


Ikväll har jag letat och rensat efter saker och ting, lyckades dock hitta Albin´s hjälm som vi letat en gång förrut också, men nu hittade jag den så nu får han åka i "isbacken" på dagis, som alla andra barnen! Så den ska med imorgon!


Pappa och Elisabeth var ocskå förbi nu på kvällen, de fick lite fika. Lussebullar och glögg. Sen har Albin lekt som bara den! full fart som vanligt men nu sover han som en stock!

Imorgon blir det en tidig morgon han ska vara åtta på dagis för de ska vara på någon teater på Hullsta gård som de ska gå och titta på.. :D han tycker de är jätte spännande han har prata om det flera gånger under kvällen, så hoppas att han tycker att det är roligt!


Imorn blir det mera att fixa här hemma rensar och har mig!


Idag köpte vi inte så mycket till lill bebisen men de blev ialf 3 st body´s

1 dress, liten tunn mössa, strumpor, Täcke och kudde till sängen, bad balja så man slipper knäcka ryggen i badkaret! Sen tror jag inte att det blev så mycket mer, har juh de mesta sen när man får reda på vilket kön de blir då ska vi shoppa loss ordentligt, nu har den bara till den första tiden..

jaja caooo!!




Av Moa Enberg - 8 december 2009 17:25

Om inte förslossningen startar inom de närmaste dygnet så kommer jag lätt gå över tiden! Då har den bestämmt sig för att stanna där inne så länge det någonsin går.. Idag har vi stressat ner till sundsvall försökt hitta massa bebis saker men kom inte därifrån med mycket, faktiskt! konstigt nog! Blev lite smått.. Gung kossan som vi åkte dit för fanns inte så de var juh surt så nu har vi ingen aning vad Albin ska få i julklapp köpt två små saker till han men man vill juh hitta det perfekta till den perfekta prinsen! ;)


Sen på vägen hem får vi samtal från bil verkstaden då vi fick lämna in bilen igen eftersom när vi hämtade ut den efter en jävla reperation ändå ionte funkade som den skulle! Det visade sig att turbon också hade gått sönder så nu blev det flera flera tusen till! Så nu är jag helt katastrof! varför ska allt just hända nu.. Nog stressad över allt annat som händer runt en men då måste man få ännu ett besked med den där satans bilen när man väl hade smält sist vi fick veta summan! det vi betalade för bilen har vi snart lagt i reperationer nu också, och vi har haft bilen i ca 2 månader.. FYY FAN!!

Man vill juh bara gå och lägga sig i sängen och gråta, Dalmir försöker hålla mig lugn och söäger att jag itne ska oroa mig att han ordnar det här! Hur ska jag inte kunna oroa mig då jag vill kunna gå och köpa bebis saker och julklappar m.m nu! Vi hade äntligen lyckats lägga undan pengar just för bebisens ankomst men näee det får gå till bilen istl, eller hur fan ska man göra..?!

skulle verkligen inte förvåna mig om allt detta skulle sätta igång förlossningen nu! som sagt annars är ungen gjord av stål och vill stanna där inne lääänge!


Nu ska jag göra lite mat, Albin stackaren måste juh ialf få mat.. själv har man ingen matlust alls nu men man ska väl trula i sig mat ändå!!


Skriver mera sen när jag lugnat ner mig,...


Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards