Prinsar och Prinsessor..

Alla inlägg den 27 december 2009

Av Moa Enberg - 27 december 2009 19:55

usch vad jag har fixat idag hemma har såå ont i fötterna nu så jag dör.. fötterna och fogarna... fyyy!

gav mig t.om på Dalmir garderob, rensade den och vek in allt FINT! borde egentligen ta mig an min egen, men tänkte att det gör jag sen efter bebisen kommit ut och man kanske fått bort några kilon! sen har jag städa Albins rum men sen kom en till liten kille hit så nu ser det ut som ett bomb nedslag igen.. typiskt så nu ska vi hjälpas åt att plocka ihop nu innan han somnar..

ska först dra mig till tvättstugan och hänga det sista och hoppas att det är torrt innan natten kommer.. orkar inte springa dit så sent sen vill jag juh vika in allt fint ikväll också så det inte ligger i jäkla Ikea påsar i några dagar..


Och nu är det lugnt och skönt hemma efter denna julrusch, med allt folk som sprungit ut och in de senaste dagarna så nu är det sååå skönt att bara vara vi!!!

så ikväll ska det bli film bara njuta och mysa.. ;)


imorn blir det birsta, köpa in det sista som fattas inför bebisens ankomst. Måste sätta oss och fundera på vad som ska inhandlas sist vi var där fick vi hjärnsläpp båda två och vi åkte nästan hem tomhänta.. eller visst lite grann handlades men det var inte mycket.. så ikväll ska vi slå våra kloka huvuden ihop.. hehe.. om vi lyckas..


tvätten kallar.. :/

Av Moa Enberg - 27 december 2009 14:23

Shit idag är det juh 14 dagar kvar till BF.. så nu är jag juh som fullgången.. så vilken dag som helst nu och det skulle vara "normalt".. :D


Just nu har jag satt ihop eller vad man ska kalla det Albins Löv ovanför sängen så nu är det en liten koja som han sover i.. jätte mysigt tycker han.. ;)

imorn blir det troligtvis sundsvall får se men skulle tro det.. en sväng till ikea skadar juh aldrig.. :D

eller det lär juh "skada" mina fötter ialf.. men men!


Idag är verkligen en fixar dag ska alldeles strax försöka ge oss på sovrummet.. sen kanske man hittar någon bra byrå på ikea imorn, vi får se! ska plocka ur diskmaskinen först..

vi hörs..

Caooo

Av Moa Enberg - 27 december 2009 10:44

Vilken Ahaa upplevelse..

Om man vill få något gjort då är det lika bra att göra det själv.. man ska inte ta och lita på att andra ska hjälpa en..

Eller det har man väl vetat länge men ibland får man en påminnare..

Nä om man snart ska dra och storhandla lite..


detta var väl allt för tillfället!


caooo

Volim te

Presentation


Mitt allt! Det är min familj!

Omröstning

Hur ofta tränar du?
 5-7 dagar i veckan
 3-4 /veckan
 1-2 /veckan
 aldrig
 sällan
 promenerar endast

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards